hjärtat slår hårt

idag fick man besök av bostöd, träffa en trevlig kvinna... hon verkar skit cool...
men tyvärr tog det oerhört på krafterna så nu sitter ja här med destruktiva tankar åter igen..
jag som trodde att jag va nära friskheten...
har haft en bra helg, firade iza i fredags... å de va skit skoj...
lördagen va ja bara hemma å tog de lugnt... å på söndagen va jag å jim i affärer, bland annat ikea och hitta hatt- och skohylla...och dem dagarna mådde jag faktiskt bra.. å de va hur gött som helst...
men nu sitter jag här med skiten igen...
nu har ja bestämt mig för att inte äta mer...
det är nåt nytt jag börjat med... jag förtjänar ingen mat...
det är nåt konstigt med min hals, känns som där sitter en sten...
har svårt å andas och svälja... och jag försöker trycka bort den men då blir de bara värre
... kan lägga mina fingar inunder den, om man tänker att man sticker in fingrarna vid nyckelbenets slut, där själva halsen börjar/slutar...inget hjälper..
och i huvudet snurrar de som vanligt... snurrar så mkt att jag blir yr...
nu orkar jag inte skriva mer just nu...

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback