suck

De sista nätterna har varit oerhört jobbiga... kan inte sova igen, trots sömnmedel
Mina tankar snurrar och flashbaksen blir bara fler å fler.
man kan säga att jag återigen upplever det... blir aldrig av med, det finns så mkt där inne som inte kommer nån stans...
jag har kommit fram till att arne e en psykopat.... om man läser om psykopati får man reda på hur han e...
han e den värre sorten, som torterar för egen vinning.. för att han inte förstår att de gör ont i andra, för att han inte har något som kallas empati och medkänsla
utåt sett ser allt bra ut, men innanför är det hemskt!
jag drömmer mardrömmar att han åter igen tvingar mig att liga naken i min säng och han sitter påkanten och bara stirrar på mig... ibland lossades jag sova för jag ville inte se hur han stirra, men oftast tvinga han mig att titta, blunda jag fick ja en smäll på kinden....
där låg jag helt naken och undra va han skulle göra denna gången mot mig... ibland kom han bara in för att stirra för att sedan gå igen,... ibland blev de mer en så... hans händer på min kropp, MIN kropp!!! överallt... fick inte ha nåt som va heligt, överallt va han, in i alla hål...
känner mig så äklad! min kropp är äcklig!
han lät mig sällan vara ifred, alltid va det nåt...

Han tvinga mig att duscha i iskallt vatten, och han skulle göra rent mig, han skulle skrubba mig ren... å när ja säger skrubba så menar jag verkligen skrubba, när ja va klar så va hela jag illröd för att han skrubbat så hårt...
han kunde använda allt möjligt, diskborstar å svampar, nagelborsten.... nagelborsten var väldigt populär.
- vi måste få bort all skit från dig, du är så äcklig och lortig, kommer från smutts, din lilla skitunge.
detta sa han med en positiv ton i rösten... ibland tvingades jag duscha flera gånger om dan, för att ja va så smutsig
... Ni kan tänka er hur kul de e att duscha nu när man e vuxen, med detta i bakhuvudet... ett smutsigt barn - en smutsig vuxen... kan aldrig bli ren!

jag försökte vara så mkt hemifrån jag bara kunde... så fort ja ätit frukost sprang ja ut., om jag fick,.. va dock tvungen att vara hemma klockan 5 igen, för då var de mat.
Min första klocka var en klocka utan siffror... jag skulle bara veta när klockan var fem.... jag hade knappt lärt mig klockan, kom jag de minsta försent hem fick jag antingen stryk eller så låste han in mig i mitt sovrum... då kunde man förvänta sig att man inte fick mer mat och man viste aldrig när man blev frisläppt igen... det hände en gång att han hade mig inlåst i två dagar, utan mat och utan vatten. förutom de vattnet jag hade på mitt rum... jag brukade ofta gömma vattenflaskor så att jag inte skulle behöva vara törstig.
Blev jag kissenödig fick jag kissa i min leksaksservisens kanna och hälla ut det genom fönstret,
.... bajsa kunde jag inte göra, för vart skulle jag lägga det nån stans? och vad skulle jag torka mig med?
det var bara att hålla sig tills han släppte ut mig.
eftersom han låste in mig har jag utvecklat lite klastrofobi, framför allt när jag vet att jag inte kan komma ut, då får jag panik... blir sittandes i ett hörn helt paralyserad....

det tar aldrig slut.. det kommer fram nya saker ständigt...
nu orkar jag inte skriva mer om detta, de blir för jobbigt för mig just nu...
kommer fortsätta nån annan dag... jag ska försöka skriva ner allt jag minns så jag en dag inte är lika lilla beröd av det. nu återupplever jag kännslorna... nu e det första gången jag får känna...
under tiden med arne fick man varken vara för glad eller ledsen, absolut inte gråta... då blev man genast straffad, har en i dag svårt för att gråta inför människor.


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback