varför!

jag hatar mig själv
jag förtjänar inte att leva
jag belastar alla människor
jag kan inte klara mig själv
jag är varken trevlig eller snäll

jag vill sluta andas
jag vill att hjärtat slutar slå
jag vill tömma min kropp på blod
jag vill skära ut mina organ
jag vill krossa min skalle.

tar ett stryptag runt halsen hoppas på att syrkan finns...
det hjälper inte, för när jag svimmar släpper trycket och jag kan andas igen
stoppar huvudet in i en plastpåse hoppas att modet finns för att stanna däri tills luften tar slut
lägger kniven över halspulsådern... undrar om kniven e tillräckligt vass för att ta slut på skiten

jag förtjänar inte att leva, jag förstör andras liv...
jag har blivit nån form av ett välgörenhetsprojekt...
ge mig en slant så lättar ditt samvete...
ingen varken vill eller ser.

är trött på att alltid känna mig ivägen
är trött på att jag alltid måste vara tacksam
är trött på att tassa runt på tå och ursäkta världen att jag finns.

När jag nu är så trött... varför kan jag då inte få sova?

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback