God natt sov gott

in my fuking ass!!!!
nu e jag riktigt pist!
ska man behöva be om en god natt puss för att sin så kallade pojkvän glömmer av det?!
jag vet att jag antagligen överreagerar nu!
men det gjorde mig både ledsen och arg på samma gång....
Glömmer av att ge mig en godnatt puss!!
gör man det, är det normalt?
hur skulle han känna om jag glömde?!
Jag sover på soffan inatt för jag "glömde" gå och lägga mig!!!!
vill inte ligga brevid någon som glömmer av mig, då kan jag lika gärna sova själv!
När man glömmer en sådan sak, börjar man då ta den andra personen förgivet eller tycker man inte lika mycket om personen längre?
Det gjorde iaf jätte ont när han glömde av mig...
Blev riktigt sårad!
jag kommer överreagera pga sjukdomen, den gör iofs saken inte bättre...
Jag tvivlar ständigt på om folk tycker om mig... kan inte riktigt tro på det de säger...
för en olydig flicka som jag förtjänar inte att bli älskad!
och börjar jag tro på folk när de säger att de älskar mig blir jag bara ledsen när sådanna saker som idag händer... för i mig, i mitt huvud, blir det helt fel... min hjärna kopplar inte action verses feeling.
nu ska jag försöka somna här på soffan och försöka att släppa detta som har hänt i kväll...om jag kan!
nu har karusellen redan börjat snurra och det är svårt att få stopp på skiten!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback