icke mera nu!

idag är dagen för min planerade död...
än  så länge har jag inget gjort, men jag sitter med jim som "vaktar" mig...
Igår bestämde jag mig för att ta slut på helvetet så vi får se om jag lyckas idag
tror dock att jag inte har tillräckligt med tabletter för att klara mig tyvärr så antagligen får jag genom lida resten av mit liv... kommer få stå mitt kast... fy fan!
Vill inte mer nu, orkar inte mer nu... jag har ingen mening med mitt liv, och när man nu inte har de så ska man väl inte behöva leva om man inte vill?
Jag har tidigare levt för mina framtida barn, men kommer jag inte få några då jim inte vill ha några...
detta gör att mitt liv känns helt meningslöst!
inga barn- inget liv!
så nu, om jag inte får slut på skiten idag, kommer jag hoppas att jag slipper detta, att livet bestämmer sig för att ta slut av sig själv! det är det jag får hoppas på om jag överlever dagen.
Helvets jävla skit faaaan

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback