utmattad

är helt utmattad.
förstår inte hur jag ska orka.
jag vill bli frisk!!!!!!
allt blir ju så jobbigt, kan inte vara med folk som har enegi för jag orkar inte göra nåt
blir så besiken på mig själv när jag inte klarar av att göra grejer.
detta gör att jag mår sämre.
kanske de e bäst att jag inte träffar nån just nu.
jag blir juh tråkig när jag inte orkar och på dåligt humör blir jag oxå.
ångesten ökar oxå vid dessa tillfällen.

hur länge ska jag behöva ha det såhär?
det har hållt på i tre månader nu
och min försteskötare på öppenvården tror att jag kommer behöva va sjukskriven i höst oxå.
hur lång tid ska de behöva ta?
tänk om de tar ett år? som i linas fall... ett år!
fy faaaan!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback