inte nu igen!

då sitter man här igen... ilsken som en geting!
skulle åka till "citronmannen" för att förnya min sjukskrivning. han sa i fredags att jag skulle komma innan 12.
hade lyckats bygga upp en massa ångest igår för besöket idag, eftersom jag skulle åka buss och skit dit, resan till sjukhuset tar 35 minuter. jag som redan är förvirrad och har hanterbar ångest i vanliga fall skulle sätta mig på en knökad buss för att åka dit för att få en sjukskrivning, vilket skulle göra mig mer förvirrad och mer ångestlaggd så jag viste inte om jag skulle klara det.
Men då va jim jätte snäll och rinde imorse och sa att han kunde köra mig. vilket jag tackar han jätte mycket för de innebad mindre ångest, och den outhärdliga ångesten är jag rädd för.
Men när jag väl kom till läkaren runt 10 då vägrar han träffa mig före 12 för att de hade så mycket å göra... sen säger han att han sa klockan 12 till mig vilket han inte gjorde. så åter igen ljuger han för mig!!! jävla sat gubbe!!!
så jag åkte dit helt i onödan, och jim som va så snäll och körde mig tog ledigt i onödan... och jag tvingades ta en lugnande för jag brusa upp och sa att det är förjävligt att detta sker och att jag tycker det är en dålig stil att göra på detta viset! jag som redan mår dåligt... behöver mer skit nu!
det är ju det här som jag pratat mycket om, man blir bara runt slussad och ingen vill hjälpa än, eller har tid till än.
Jag bad om 5 minuter, men fick inte det!!! dessa 5 minuterna som jag inte fick har förstört min dag!
tack så mycket "citronmannen" du har förstört denna dagen för mig, så nu kommer jag pendla mellan uthärdlig och outhärdlig ångest hela dan... och jag är helt jävla slut just nu och orkar ingenting. och dagen är inte i närheten slut än! 14.25 är den, och jag vet inte hur jag ska orka med denna dagen...
Orkar inte med mer skit! Orkar inte bli mer runt skickad! Jag ber om hjälp här, men vem fan är villig å ställa upp?
(och då menar jag inte mina vänner, för dem är de bästa i hela världen utan systemet, socila myndigheter och komunalanställda!)
Hade jag fått dessa 5 minuter hade jag känt mig bra, känt att jag är värd att lägga dessa 5 minuter på, känna mig viktig och värdig....
nu känner jag bara mig ivägen och orkar inte mer. de är i dessa lägen jag kommer välja döden...

Fy fan för vårt svenska system! Ingenting fungerar, det låter jätt fint utåt sätt men egentligen är det bara skit!

Fy fan asså! Hatar det här!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback