Nya tider.

Nya tider är på väg, jag känner mig lite bättre än vad jag gjort.
Tror till och med på ett slut på det här. kanske kan en dag vakna upp och må bra... Tänk va underbart!!!

Igår åkte jag och lina till stan för att stelerisera Eva (min yngsta katt) klockan 8 på morgonen....
resterande av dagen spenderade jag och lina i stan.... och det gick bra=)
Behövde ingen behovsmedicin, det känndes jätte skönt, och vi hade så roligt. vi kom på inne på åhlens att vi skulle stila varandra, vilket var riktigt roligt!
när vi väl va hemma var vi bägge helt slut men vi hade en riktig bra dag. hoppas verkligen att det blir fler av dem.

idag är jag dock helt slut, trött som bara den, men de beror på att jag körde nästtan slut på min enegi som jag byggt upp under dem dagarna jag inte har gjort nåt...

men nu ska jag titta lite mer på tv å ta de lugnt...

ha gött och hälsa alla kryp du mött =P

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback