hjälp... någon?

jag äcklas av mig själv!
jag blir spyfärdig av min nakna kropp

sitter på sängkanten, tar av mig BH:n... känner hur brösten skriker.
jag vill ta fram kniven och skära av dem,
Rista sönder min mage, slita av mig håret
klippa bort en tå i taget.
Lämlästa min kropp...

Jag är äcklig
Min mage vänder sig ut och in

vill inte vara naken längre
Vill inte att nån ska se min kropp.
Jag vill inte blotta min själ

kanske en halshöggning skulle få bort skiten
hålla näringen sluten

ser mina händer, skrynkliga och långa
blodkärlen på handen liknar ormars slingriga tunga
tanken på att där i strömmar det blod fram till spetsen...
...jag får kvälvningar

Orkar inte lägre bära min kropp,
jag äcklas av den
den gör mig spyfärdig
magen vränger sig ut och in!
böjer mig ner mot toalettholken
tar fram kniven och börjar sakta sköra bort de slingriga ormtungorna
tångens kalla metal känns mot huden.
klipper av mig en tå åt gången
spyr... spyr upp allt...
spyr magen tom
tar en gaffel och tar ut mina ögon
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
skriker allt jag kan
ett försök till att få ur mig det sista
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

finns där något som hjälper?

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback