det sprudlar om mig!=)

Har träffat Thomas idag... (min psykolog)
och det första han sa till mig när han såg mig var:" det sprudlar om dig"
å jag blev så gla när han sa så...

Det är skönt nu när vardagen har börjat igen... det är änna långtråkigt att vara hemma nu för tiden...
Jag mår juh bättre, och om man jämnför för bara en månad sedan så det oerhört mkt bättre=)
så nu längtar jag redan till nästa vecka... haha
ska ju iofs på bröllop imorn, det ska bli kul. har aldrig vart på bröllop innan.. spännande spännande...
hade tänkt att jag skulle börja idag med ansiktsmask å en lång å väl peilad dusch... fast vet ej om ja ska duscha idag lr imorn.... jo de blir nog ikväll kanske..

jaja... har faktiskt inge vettigt att skriva...
ville bara få sagt att jag blev gla när Thomas sa så=)







Så här ser iaf klänningen ut som jag tänkte ha på mig imorn=)





over and out

Mina kommentarer
Emelie säger:

Klänningen är asnice <3

2008-08-08 @ 18:54:06
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback