ååh

träffade lina igår!
Det var helt underbart... vi hade de så mysigt... som den gammla tiden=)
å så lille alvin.. ja liten å liten... han väger 10 kg nu, han e jätte stor! men han är så charmig... en väldigt glad liten prick=)
känner verkligen att jag är tant veronica för honom... haha... han gillar mig tror jag, å jag hoppas detta oxå... han har fått en alldeles speciell plats i mitt hjärt=)

Vi gick till kungsmässan för att sätta oss å fika, de börjar bli lite av våran tradition nu=)
När vi kom till k-mässan (orkar inte skriva hela ordet,... ja jag vet, jag e laaat..haha) började vi vår "resa" på HM, vi letade efter ett par lekstrumpor till alvin, men vi hitta inga...
Linas mamma ringde, Elisabeth, hon ville träffa oss... så vi bestämde träff på lineas (tror fiket heter så)..
jag å lina bestämd oss för att samtidigt äta lite lunch, (herre gud va dyrt de e å luncha så =S... shit asså)
Å elisabeth kom förbi... Och hon den busen hade köpt presenter till mig och lina... hon är för sööt... jag kunde iaf inte bärja mig, så jag slet upp en present och ett jätte vackert halsband låg däri... på en rund ring tog de "älskad och trygg... gjord för stora ting" och så va de en lite berlockliknadne sak som man kan öppna och däri finns en lapp... där ska man skriva va det är man behöver ( tex, inspiration, kraft, kärlek..mm) och när man känner att man behöver detta så ska man hålla i ringen och berlocken så ska den ge en "kraft" att utöva det man behöver... lr så...
Lina fick oxå ett sådant halsband...
Sen fick jag även ett till paket... som elisabeth sa även var från min mamma... och jag känner verkligen att det kommer från dem båda... Det var en ängel (jag älskar änglar) som ska ge mig styrka... den ska hjälpa mig att ge till andra människor... det va en lapp till ängeln och där står de "Angel of healing. for those who give comfort with caring and tenderness" Kände att dem orden verkligen stämmer in på mig... hihi.. lr vad säger ni?
jag började nästan böla när jag fick dessa presenter... jag fick kämpa mot tårarna... vill ju inte sitta å tjuta på ett fik, pinit värre... lr egentligen e de väl inte det... men börjar jag väl böla så har oftast svårt att sluta.
Jag blev så rörd.. och den ängeln, jag känner verkligen att mamma var med på den... hon viste att jag älskade änglar, tror inte att så många vet om det nämligen, har hållt det för mig själv... å mamma brukade alltid kalla mig för sin lilla ängel.=)

gud vad jag saknar mamma asså... hon hade blitt så glad om hon såg hur lycklig jag är nu... hon hade älskat jim..
och hon skulle nästan slåss för att få träffa alvin.. haha,
tror hon ser han som sitt halvbarnbarn =)

Måste försöka träffa Lina och Alvin mera... tycker ju så otroligt mkt om dem!!! Vill verkligen vara Tant veronica för honom... hans lilla moster typ... bus å lektanten...
Kan verkligen se framför mig hur han kommer vara hemma hos oss sen när han e större, leka med katterna.. och vem vet, då kanske även jag å jim har ett litet knyte =D *hoppas och längtar*
Har kommpit på ett sånt gulligt namn till vår blivande son... Max... e inte de för gulligt??? en liten max.. hihi...
 Max å Lovisa... vad tror ni om det??? hihi!!

nä nu får jag la ta å sluta här... känns som jag har skrivit hur mkt som hellst... hoppas ni har orkat läsa allt..=)
är nog ute ur min bloggsvacka nu... hoppas verkligen detta.. har så mkt jag känner att jag vill skriva här, många funderingar och sånt.
Imorn ska jag till Tomas, de ska bli skönt=)

nä nu får de va nog.. haha.. ska sätta mig och käka lite clementiner... älskar mina clementiner, kan verkligen äta hur mkt som hellst!!...
gud va jag pratar... haha... känns nästan som så att jag inte riktigt vill sluta skriva här... sicken velepelle jag är.. haha
Lite kaffe hade kanske vart gott? lr vad tror ni?
när jag drack min latte igår på fiket tyckte jag dte var så himla gott... dricker inte så mkt kaffe nu längre
Nä nu får de vara nog
Ciao min vänner!!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback