alla känner apan

ja, de verkar inte bättre....
vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om idag.... känner mig inte helt hundra...
Igår satt vi (lr snarare jag) å fixa med julkorten som vi ska skicka iväg... nu e de bara ett par adresser som fattas innan vi kan skicka iväg dem... det ska bli kul...

ja just de, jag ska börja plugga nästa år... om jag kommer in förståss... har sökt lindrande vård och barn- och ungdomssjukvård på distans på komvux.... så idag ska jag skicka in mina betyg när jim har kommit hem.. han har nämligen fått den stora äran att kopiera dem.. hehe..
så förhoppningsvis börjar jag redan i januari... å jag längtar så!
Saknar att plugga faktiskt=)

sitter å halvglor på glamor nu....
herre gud va mkr intreiger de där... alla har ju typ vart med alla... grose

nä, nu e min fantasi slut... får skriva nåt roligt imorn istället... om jag kommer på nåt...
Känner mig helt tom just nu, ekar typ i hjärnan.. hahaha

skruttelibang bang
bye bye

Mina kommentarer
Emelie säger:

Åh va roligt om du kommer in!

Och OM du inte kommer in så är det bara att ta nya tag till nästa termin!

You go girl!

Kramis

2008-12-03 @ 21:23:14
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback