galenpanna...

... de e jag det. jag måste vara helt galen... fattar inte att jag orka...
det e nu jag först sitter ner... och bulten ligger i knät så de e lite svårt att skriva,,, men men

Jag börja dagen med att käka en macka, sedan gick jag till willys för att handla lite ingredienser...
sen stälde jag mig å baka! och det e först nu jag e klar med detta....
Jag har gjort ischoklad, "jims favoriter",  knäck, skorpor och nåt annat chokladliknande sak med hasselnötter å russin...
fattar inte hur jag orka... har nog tat vatten över huvet idag... för nu e jag helt slut!

Nu ska jag vänta på att jim kommer hem, så får han fixa mat idag,,,
för jag e trött.. har ont i ryggen, ont i fötterna och min handled värker!

om ni frågar varför jag bakat så mkt.... beror de på att vi ska fira jul hemma hos jims mor nu på fredag... å jag tänkte ha med mig lite gott till dem... tror att de kommer uppskattas, hoppas iaf...

Nu ska jag bara virka lite fina band som jag kan knyta påsarna med... så de blir lite finare...
fast de skulle jag egentligen kunna göra imorn.=)

Nu ska jag bara leta rätt på ett recept som jag kan göra för diabertiker, så thore, nettiz å louises far, kan få nåt gott till julafton...
för mina vänner... vi har blivit inbjudna att fira jul med familjen brynielsson på öland!!!! =D
å de ska bli riktigt trevligt faktiskt... så jag ska baka en massa gott till dem oxå... men de gör jag på lördag=)

nä nu får jag sluta...  mår riktigt illa... beror nog på att jag inte har käkat nåt mer en den däringa mackan... fy på mig!!!

pöss på er 

Mina kommentarer
Emelie säger:

Din galning!

Jag har också bakat massor idag :)

Två sorters skorpor, dumle chip cookies, kokostopp-jävlar (som bara gick sönder). Du e så duktig min vän.



När åker ni till öland o när kommer ni hem?

Bestämde ni nåndag vi kunde träffas o ge julklappar?

2008-12-17 @ 18:23:17
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback