Glad!

Jag har en massa att uppdatera här...
Jag e iaf inte arg längre... lång därifrån! Överglad helt enkelt=D
jag får försöka hinna med att uppdatera imorn innan vi åker hem till camilla å fredrik för att fira nyår=) åh de ska bli så kul!!!
Det jag kan säga idag är att jag har varit med om den bästa julen någonsin!!!
Vi åkte till Öland för att fira med familjen Brynielsson.. och det var verkligen en riktigt dröm jul... sånt som bara händer på tv typ.. å jag njöt hela julen! så jävla underbart!!!!
Allt vad jag tycker julen innebär hände där hos dem!
Jag har en massa bilder att lägga ut!
får försöka göra det imorn... om jag hinner... har nog fullt upp imorn ändå =/ fasen oxå...

Jag håller på å lägger puzzel nu... (har iofs en paus nu)
har köpt en puzzelmatta å så håller jag på med ett puzzel som jag hade hemma som min mor puzzlat på...
Kommer verkligen ihåg hur mkt jag å mor puzzlade när jag var liten... vi kunde sitta i dagar å hjälpas åt för att lösa ett puzzel.. så himla mysigt hade vi det!!!...
Saknar det!... Saknar henne! 
Täck att de e snart 3 årsen jag såg henne sist... TRE år sen! min lilla mor! Hon hade vart så glad om hon viste hur bra jag har det nu!..
nä nu får jag sluta.. annars börjar jag böla snart.. men jag saknar henne något otroligt... framför allt nu under jul, tänk om hade fått uppleva en jul som jag har gjort i år!

uscha... nä nu får de vara nog!!!
uppdatering kommer inom kort iaf ( om jag inte hinner imorn)
PÖSSAR
å så måste jag iaf önska ett GOTT NYTT ÅR till mina vänner!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback