glamor

just nu sitter jag och kollar på glamor... hehe, så intressant liv har jag.=P

har ju inte bloggat nåt i helgen, men de har inte hänt nåt speciellt... vi har bara tagit de lugnt.
Träffade iofs Lenny å Jessica en sväng på lördagen... vilket var jätte mysigt. Och deras dotter felicia har juh blitt så stor nu och är hur charmig som hellst!  får lägga ut lite bilder på henne här sen.

Igår hade jag en toppen dag med min kära emmi! vi träffades vid järntorget och så gjorde vi haga osäkert=)
e juh så mysigt där... och vi satte oss å fika på ett mysigt fik, och där får jag min julklapp från emmi av david...  ett jätte vackert armband... ska jag ha på mig på julafton=) hihi.. ja jag kunde juh inte hålla mig ända till juul med å öppna paketet... blir juh så nyfiken.=)

ikväll blir de date med nettiz å louise.. även jim kommer med verkar de som=)
han saknar dem med hihi, han e för söt min älskade!

Fick ett så gulligt sms från han i morse... att han fick ett lyckorus när han tänkte på mig... =)
hihi... thats my man =D

har väl egentligen inte så mkt mera att skriva om idag...
så over and out for today

Pussar på er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback