jaha ja

nu sitter jag här...
precis snackat med emmi... trevligt trevligt... vi ska träffas imorn för att baka lite=)
de ska bli så trevligt..hihi
Imorn ska jag träffa rolf oxå, innan emmi kommer... och där ska jag ta upp vad som hände med läkaren som jag träffade...
jag ska försöka stå upp för mig själv nu... börja jobba med att säga ifrån.
Måste juh börja nånstans... vill inte att folk ska kunna köra över mig så lätt längre...
Tror man blir starkare om man konfronterar dem människorna...
Har alltid tänkt innan att om man inte säger det med en gång är det för sent... men nånstans borde man kunna få stå upp för sig själv... och jag har fått höra att det inte spelar någon roll när man säger ifrån, utan att man faktiskt gör det som e de viktiga...
Jag ska iaf göra så gott jag kan och orkar... får bli en ny era för mig här. Önska mig lycka till... för det kommer behövas!!!

till nåt annat här! jag är så nöjd med min nya mobil! kan nog påstå att jag e lite kär i den..tihihi

Titta va snygg den e!!!

Åh imorgon ska Johan få en present av mig... han fyller år på Söndag, å jag tänkte skoja till de lite för han...
så snart ska jag sätta mig å slå in han present..hihi... hoppas han blir glad=)

Träffade Tomas idag oxå... hade bakat lite av "jims favoriter" som jag hade lagt i en burk som jag sedan gav till han, och så fick han även ett julkort... å han blev så glad! Det va så kul å se!
Han e för söt min kära lille psykolog!
sen fick jag även sagt hur mkt jag uppskattar han och allt han gör för mig... det va skönt att få säga detta till han!
tror han blev glad över det jag sa!
Berätta för han om hur jag skryter om han för mina vänner... hihi

Åh nu e jag änna hungrig igen...
sitter å funderar på vad man kan göra för middag... hmmm ingen aning faktiskt... sitter å käkar på mina naglar istället... icke bra alls...

nä nu vet ja inte va jag ska skriva om längre...
men kössen på er alla

bye bye

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback