oj oj oj

helgen har varit fullt upp typ...
Fredagen började med simmning, vilket va väldigt skönt... va ett tag sen nu, tog de halv hårdt i fredags... simma mer frisim än vad jag brukar göra och hade inte lika många pauser.
Sen efter simmningen komm vera över och vi hade en massa å prata om medan jag platta hennes hår.
På kväll blev de bak... lr snarare inget bak.. haha vi tjöta alldeles för mkt. det va välbehövligt, det va längesen jag träffa systrarna så de fanns mkt att prata om=)
istället för att baka beställde vi pizza och mening va väl att vi skulle baka när dem va uppätna... men helt plöstligt blev klockan 1.. och man började känna sig trött.
Men gud va trevligt vi hade
Får lägga upp lite bilder senare angåede kvällen.... e jävligt trött idag

Lördagen, då va vi på kalas... men först så skaffade vi mig en ny mobil! den e riktigt jävla snygg, och den tar jätte bra bilder... det e lite ovant för de senaste åren har jag haft ericsson, men nu har jag lg... de e juh lite annat upplägg!
Jag e iaf kär i min nya mobile=)
Det va jätte trevligt på kalaset, linnea e juh så söt... å jag tror hon hade en bra dag/kväll.
vi va la hemma igen vid 22 tror jag, och då satte jag å jim oss å tog en öl... jim va iofs lite halft på lyret, men men... öl e gott=)

Söndagen blev slapp.... vi gjorde ingen ansträngande alls... jag va jätte slö, vi kolla på lite filmer och mös lite...=)

Idag, har jag inte en helt hundra dag...min vänster arm e fortfarande svag, förstår inte varför faktiskt...
Känns konstigt i lederna.. att den liksom inte riktigt orkar hålla upp armen typ...
ja de e skumt iaf...
Skulle egentligen hälsat på lina idag, men jim behövde bilen...
Jag får iaf träffa henne på söndag, då e de alvins dop=) om du inte inte blir en date tidigare...
Saknar henne faktiskt... de e trist att vi bor långt ifrån varandra nu.. men men... sånt e juh livet.. men ibland känns de väldigt tomt...

E lite nere idag oxå... hoppas de blir bättre senare idag... får väl leka med min mobil.. hihi...

Jag har även ont i min visdomstand som håller på å pluppar ut... inte bra, känner inte riktigt att jag har råd att gå till tandläkaren denne månaden... sos betalar bara akuta besök, så jag får vänta tills de e riktigt akut isf.

eh nu får jag sluta klaga... hehe... får ta å ringa lina istället och snacka lite skit.. hehe!=)

prutteliprutt på er alla ... mohahhaa (e lite gasig idag hehe)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback