sicken dag!

oj oj oj vad mkt jag har gjort idag...
Jag vaknade klockan 7, och gick upp 20 över... va juh tvungen att gosa med katterna lite, de e så gossiga på morgonen...
gick upp och gjorde gröt till frukost.
8.10 träffade jag Johan vid simmhallen. vi gjorde som vi alltid brukar göra, vi tog en kaffe innan de va dax å simma.
Jag simma rätt hårt i 20 minuter... sedan var jag tvungen att skynda mig för jag skulle vara hos rolf kl 10.
måste bara berätta att johan har fått sin present idag... hihi.... ett förkläde med denna bild på.


Han tyckte de va en kul idé... han tyckte verklifgen de va jätte kul... åh jag tror även att han blev glad=)

ja iaf... jag rusa iväg till spårvagnen, kl va 09.40...
Jag säger som så här... jag kom ca 5 minuter sent..
Väl inne hos rolf prata vi en massa... va där en hel timma nästan... det brukar jag inte vara...

När jag va klar där, bestämde jag mig för att promenera hem... från sannegårdshamnen.
Emmi ringde och vi bestämde oss för att mötas vid konsum... vi kom fram samtidigt ungefär..
När vi kom hem lagade vi lite mat som vi käkade... å sen började vi baka... vi baka 4 olika saker, däribland mandelskorpor med smak av pepparkaka... mmm

Nu har jag nästan precis lämnat emmi vid spårvagnen, hon borde vara hemma snart... å nu känner jag att jag e riktigt tröött... kommer sova gotteligott i natt... blir snart sängen för mig tror jag...

Nu ska jag kolla lite på v å umgås med jim... lr nåt sånt...

sössa gött

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback