svacka

just nu tror jag att jag har hamnat i en bloggsvacka... =(
har egentligen en massa å berätta.. massa positivt... och en massa bilder att lägga ut...
de kommer på återseende... lr va de heter...

jag kommer inte ha tid å blogga imorn.. tror jag...
ska träffa lina å alvin imorn... de ska bli trevligt=)

har faktiskt lagat risgrynsgröt idag... tänkte att jim skulle få smaska i sig det när han kommer hem.. hoppas han blir glad=) å att han tycker de e gott.... första gången jag gjort risgrynsgröt, så de e lite spännande.

Å en sak som jag måste berätta--- var på alvins dop i går... jätte fint.=)
fick höra av elisabeth, linas mamma, att de strålar om mig.. (hihi)
och när vi satte oss å pratade lite så började jag nästan böla.... elisabeth böla lite... det va gulligt tycker jag
(nu kom jag åt nån knapp här så allt blir kursivt å jag kan inte ända det... suckelisuck, bloggen vill nog att jag slutar nu=/ )

jag är iaf jätte glad över att jag är frisk och mår bra=)

jaja... nu slutar jag
ha de bäst alla

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback