Yes Yes Yes!!!

Jag har glada nyheter mina vänner!!! =D
(de e juh inte var dag man har detta..haha)
ska vi se hur länge jag kan hålla ut med informationen.. hehe.. känner mig lite halv ond idag =P

Har simmat idag med johan... alltid lika mysigt! det var inte så många människor i simhallen idag, undra varför...
Det va ioaf väldigt skönt... då behöver man inte anpassa sig så mkt... man kan köra sitt eget rejs (stavning..? hmmm)
som vanligt började vi morgonen med en fika. Idag var det en ny person i kaffeterian... har inte sett han innan, men han verkar trevlig iaf=)
haha, johan berätta om en situation som han råka ut för, för inte så längesen... han såg en tjej på krogen som hade en stor lapp utstickandes från byxorna vid rumpan... Johan snäll som han är går fram och säger till henne att hon kanske ska stoppa in den lappen... och för att avdramatisera det säger han: " ja jag skulle vilja att du kom å sa till mig om jag hade snor i pannan"
hahaha, hur kul e inte den frasen då??
Han är för rolig asså!!!

Nåt som jim sa igår: " har du gått ner i vikt?"
hmm, tänker jag... de kanske jag har gjort... inte för att de e så mkt... men jag rör juh mer på mig, så jag kanske har fått mera muskler, så man ser lite mer fit ut *hoppas*.. behöver juh muskler... (e juh hur svag som hellst jöh)
mitt svar till jim va att jag inte visste... å att om så e läget kan de juh bero på att jag lagar mat nu... tänker mkt på att det ska vara nyttigt å så och, som sagt, så rör jag mer på mig nu...
Iaf fick jag svar på det som jag har undrat.. hehe.. jim e en feeder.. (??på stavningen) hahaha... han vill att jag ska va "fet" hahaha... han ä r för rolig han,.. fick mig ett gått skratt iaf

När jag kom hem från simningen satte jag mig å spela lite singstar... sjöng ett par låtar.. haha.. de va kul... kanske lite mobbat så att sitta för sig själv... men jag måste juh öva nu så jag slår camilla på nyår =P hehe fast de verkar inte gå så bra iofs.
Ska faktiskt bli jätte kul att fira nyår hemma hos ´camilla å fredrik!
Gillar camilla starkt! hon e en väldigt rar mäniska... och hon är oerhört stark! (asså i sinnet då..)
ska ringa å berätta dem glada nyheterna för henne snart... hehe

okey.. nu får jag väl berätta den goa nyheten... hihi.. här kommer den:
Jag börjar plugga den 12 januari!!! har kommit in på dem kurserna jag sökt på distans!!!
har fyllt i min studieplan, och jag ska skicka in den idag tänkte jag...
Jag kommer plugga Lindrande vård och barn- och ungdomssjukvård på halvtid... lindrande vård slutar den 20 mars och barn å ungdomssjukvård kommer jag läsa fram till den 29 maj...
Så jag blir klar lagom till semestern!!!!
Kan ni fatta hur glad jag e nu!!!! Detta känns helt underbart!!!
Nu hoppas jag bara på att jag ska klara av det... men jag iofs sett mina begränsningar och valt att läsa dem på halvtid... tänkte först att jag skulle läsa 100% på bägge... sen kom jag på att de klarar jag inte... tänk er att ha 2 heltidsjobb samtidigt...
hihi!
har faktiskt tagit en öl.... å jag kan inte beskriva min lycka inför att jag ska börja plugga!!!
detta känns helt undebart!!!

nu måste jag sluta, för jag tror datan startar om sig snart här.. kom åt en rackars knapp!!!

men jag e iaf hur lycklig som helst nu! och ni får hålla tummarna för mig så jag klarar av detta!!!
pösselipöss på er alla

Mina kommentarer
camilla säger:

Det spelar ingen som helst roll hur mycket du övar! Jag vinner ändå!!!!!!



Dvs om jim inte ska sjunga "DET GÖR ONT" får då vinner det svinet!!!



löv jö kram

2008-12-12 @ 22:15:37
Emelie säger:

Ja e så glad för din skull min älskade vän.

Längtar till imorgon, jag har saknat dej <3

2008-12-14 @ 18:00:27
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback