aaa, de nog rätt bra nu!

fan fan fan!!!
nu blir jag lite smått sur!

jag hade skrivet ett jätte bra inlägg, men så försvann allt!!!
jag försöker börja om....

idag har jag vart i stan med emelie och jag har haft de hur bra som helst...
va i stan i dryga 5 timmar.. och jag klara det.. =D
jag är lite mör i kroppen nu när jag har kommit hem.. men de var de allt värt! (lr hur emelie=P)

känns så kul att kunna skriva något posetivt i denna blogg... för första gången!
Jag kan påstå att jag aldrig har mått så här bra!!! och det känns helt underbart!! =D
samtidigt känns det lite sorgligt... jag har som sagt aldrig mått så här bra... inte nån gång under hela mitt liv och det känns sorgligt... att fått leva hela mitt liv å aldrig må riktigt bra...
Jag har vänner runt om kring mig som jag vill ha resten av mitt liv... och jim  kan jag inte sätt ord för!
Han är det bästa som har hänt mig!
Han är den som jag drömt om hela mit liv som skulle rädda mig från allt ont!
Han är min älskling... mitt hjärta...
Han är helt underbar! tänk på allt han harr fått stå ut med under året

Jag kan påstå, i denna minut, att jag är LYCKLIG!!!!
och mitt liv känns helt underbart!!!
I looove it!!!
tänk dig lilla mammsen... livet kanske blir bra trotts allt!
synd att du aldrig fick ha det så!


Mina kommentarer
Emelie säger:

Du är guld värd tjejen.

Tack för ännu en fantastisk underbar dag :)

Kramar i tusen

2008-06-11 @ 19:15:13
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback