Utkast: Nu sitter ...

Nu sitter jag här framför datan, nu va de åter igen ett tag sedan jag skrev... e verkligen dålig på det här!
Har precis satt på potatisen och min mage kurrar som aldrig förr=)

I torsdags kom vi tillbaka från våran 8 dagar lång vistelse på öland... det va inte alls kul att komma hem igen.
Vi hade det så fruktansvärt mysigt och vi var helt avskärmade från alla vardagliga problem.
Vi hann göra en massa skoj under dessa dagar, vi har bla besökt både erik och jan (ja fyrarna asså)
det va kul... och det bästa av allt... vi va på ölands djurpark (och jag älskar djurparker) jag blev helt lyrisk som ett litet barn, jag var överallt och ingenstans tills jim fick styrt upp det. Han e allt bra att ha med=)
Det blev en massa bilder tagna... tänkte lägga ut lite här...=)uppriggat och klart...

nu när vi har fått upp allt, så tar vi det lugnt med ett glas vin... mmm goott

mmm gottigott gott

nu e det semester ;)


midsommarskålen

långe erik, ståtlig å fin

min nya bästa kompis!!! hur söt som helst!  love that monkey

oxå en av mina  nya bästisar... timons släcktning

långe Jan

en bibel från 1700-talet, hur coolt e inte det då?

ett urval av bilder av typ 300 st....
det blev en hel del onödiga bilder hihi...
Kommer upp en liten "story" på facebook senare när jag orkar det... som alla vet e jag väldigt seeg ;P

Nä nu får de bli nog för idag.... ska kolla lite på medan jim spelar tänkte jag...
e inte hungrig nu längre iaf... vi käkade lite imellen här=)
mmm gott med matjesill å potatis...

over and out ;P

Mina kommentarer
Emelie säger:

Ni såg ut att ha de supermysigt.

Nångång ska ja me skaffa husvagn, sådeså :D

pöss gumman

2008-06-30 @ 18:02:30
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback