a week moment =/

jaha... idag e verklish ingen bra dag.... jag har gjort nåt väldigt dumt...
Jag köpte ett paket cigaretter idag... bara för att jag vill så gärna bara ha en cigg.... a week moment....=(
så jag köpte ett paket marlbro light...
Kunde lika gärna eldat upp de 50 kronerna istället... kunde juh har rökt upp den lappen istället...
Och ska jag vara ärlig så hjälpte inte ciggen nåt... och den smaka skit... ville spy när den va klar...
Sen kände jag mig själv jävligt dålig... jag ahr vart "rökfri" (med undantag för lite feströkning å så) i två år ungefär...
Jag känner mig forfarande riktigt dålig!!!! Fy fan va svagt av mig....
fan då! har tänkt på det hela dan typ... känner mig asa svag....

ja... fy på mig....

Har iaf städat sovrummet och vardagsrummet idag... det e jätte fint i dessa rum nu...
men de hjälper inte... känner mig forfarande dålig...

Fan varför var jag tvungen att göra det?????!!!!
Kan man bli mer korkad??
fan, ska sluta vara impulsiv...

usch, nu ska jag gå å ge mig en ordentlig omgång med smisk!
förtjänar änna detta nu! fy fan för mig asså...
Hade jag inte ångest innan så har jag de nu iaf...

idiotikka!!!

skit på mig!
bye bye

Mina kommentarer
Emelie säger:

Du är för hård mot dig själv mitt hjärta.

Ta dej en stor kopp thé och beröm dig själv över att du orkat ta tag i städningen istället.

DET förtjänar du.

puss!

2008-11-18 @ 17:36:18
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback