det hjälpte inte...

kycklingsoppan jag gjorde hjälpte inte =(
Så nu sitter jag här likförbannat med feber....
Har avbokat dansuppvisningen som jag skulle gå å titta på med nettiz å izza...
skulle även vart chafför för jim och hans kompisar, de ska på en avskedsfest för en arbetskamrat...
Det sluta med att jim körde dit och jag körde bilen hem igen... och killarna får ta pendeln hem från kållered.

Jag hoppas att jag mår bättre imorn iaf... men dopet är inställt, lina har fått infulensan=(
stackars henne... fy fan... hon har haft hög feber i tre dagar nu....
Jag hoppas hon blir frisk snart iaf!

Imorn ska vi hem till vera på middag... och jag ska säga er... att även om jag har feber ska jag dit å käka... hahaha
det e absolut inte var dag hon bjuder till... hehe... inte när de gäller mat iaf.. hahaha
(nu fick jag allt till de igen...haha)

Ska se om jag hittar en liten skvätt wiskey som kanske kan göra nån nytta...
Tidigt i säng och försöka sova hela natten... sömn och vätska e juh vikitgt när man e sjuk.... hehe

Sjuklingskramar till er!
Hoppas på en trevlig kväll=)

Mina kommentarer
Emelie säger:

Haha du är för rolig du min sköna :D

2008-11-08 @ 13:53:05
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback