det va...

det var maginfluensan jag hade... och nu e den borta=)
Har sovit i stortsätt ett och halv dygn.... proppa i mig en massa sömnpiller i fredags eftermiddag och har sovit ungefär till idag kl 8 gick jag upp...
Va uppe totalt igår en till två timmar, restan sov jag bort... för sov jag inte så spydde jag... och jag kände att det är bäst att få sova istället så jag iaf får behålla den lilla vätska jag fick i mig=)

Idag är jag frisk iaf och jag har käkat 4 stora mackor till frukost och druckit te å vatten=)
Det känns helt underbart nu... lite svag i kroppen e jag... men va fan.... jag e frisk iaf!
Nu kommer jag iofs smitta i 48 timmar efter tillfrisknandet, så de blir två lugna dagar nu fram över utan att träffa nåt folk...
vill juh inte smitta ner mina vänner inte...

gud va skönt de känns att jag e frisk nu!=)
Jag gick inte på bion om ni undrade... jag va tvungen och säga nej, jim fick ringa till nettiz och förklara läget...
hoppas filmen va bra... ska se om jag får pratat emd dem lite idag.... å höra hur den va...
jag å jim ska försöka se den nu i veckan istället... vill juh gärna se den!

Idag blir här lugna gatan... ska inte göra nåt ansträngande överhuvudtaget! Kanke sätter mig och spelar mall sen om en stund, om ja orkar... hehe...
det känns iaf skönt å inte behöva spy nå mera!

slängpussar på er... så ja inte smittar er! tihihi

ciao

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback