fy fan

Nu sitter jag här med feber igen... å jag mår kanske så kasst...
Även jim e hemma idag från jobbet.... han vet inte om han har feber lr inte.... *suck*

Fast jag kan nästan hoppas att de bara bryter ut ordentligt nu... så slipper man känna sig halvkass under en längre tid...

Det var iaf trevligt hemma hos Vera i lördags.... hon hade lagat en jätte god kycklingrätt med tacosås å philadelfia i...mmmm å så äter man det med tacochips...mmm


Hon hade dukat fin i köket till oss=)


Värdinnan i all sin prakt


och fulla blev vi... hehe


Även jim blev dragen


Min outfitt för kvällen


Det var faktiskt jätte roligt hemma hos vera i lördags...
Hon bjöd på allt, lr vad man ska säga.... massa go mat och en massa dricka...
och kvällen gick utför... som det brukar göra numera för mig.... haha

Nä nu ska lilla febriga jag sätta mig i soffan istället...
usch... känns bara som de blir värre å värre... fast iofs de e juh bra... bara skiten försvinner!

Inga pussar å kramar bjuds de på idag... så jag inte smittar ner er...

thingeling

Mina kommentarer
Emelie säger:

Krya på dej stumpan.

Hoppas du mår bättre idag.

2008-11-11 @ 08:38:12
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback