haha

Kolla precis på emmis blogg (http://emeliesdagbok.blogg.se/)
på en jätte kul video.... haha kan rekomendera att gå in å kolla på den faktiskt...
Jag fick iaf inspiration och ska nu lägga ut en video från tramsgänget... nästa stora partylåt!


Dem e för sköna asså!!!
För dem som inte vet... jag va med å sminka i deras första teater "efter plugget"... hihi*stolt*
Dem e verkligen asgrymma!
Kan verkligen rekomendera dem! De har juh så min humor.. hahaha
På alla förestälningar jag sett med dem, e det jag som skrattar mest och högst... pinsamt värre...
Markus, den blonda av dem, är Linas lille bror... så han har jag haft ganska så bra kontakt med, nu mera e det inte så mkt dock... men jag har ju lina som kan berätta vad som händer å så... hihi
Å jonathan, han som sjunger, e helt jävla fantastisk! Han är hjärnan bakom dem... (dem andra e ju givetvis oxå väldigt duktiga) Beundrar jonathan... hans kreativitet... vad får han allt ifrån???
Jag hoppas verkligen att dem går jätte långt... blir kända å så... de e de värda!
Ha skoj pojkar ( kan man säga så =/... de e juh ändå 22?) Lev livet!
Ni e as coola!!

Snart e det middag hemma hos vera.... ska bli spännande å se vad hon bjuder på... hihi...
Har redan sminkat klart mig så de e bara å ta på sig mina NYA partykläder... (haha hihi jag har partykläder... som passar mig nu =D tack vara familjen brynielsson!! Tack så hemskt mycket!! Ilove u all!!!)
Får se om jag tar med mig kameran... så kanske jag lägger upp nån bild på outfiten...

Prata med emmi för inte så längesen...
Hon e juh helt underbar asså! Så himla söööt!
Hon var påväg till kyrkogården för att tända ett ljus för hennes släktingar som ligger i minneslunden...
Tycker detta är en sådan fin skest!

Jim sitter å fixar i bilen... han ska sätta fast våran gps i bilen... den e tydligen i samma märke som sterion.. pioner lr nåt sånt... så den e liksom stationeär... går inte att att ta ut..
Ja jag fattar inte så mkt av detta men det ska va skönt sen när vi reser till spanien.. =)
Vi har skjutit upp avresan till juni istället... innan var avresan i maj... så de blir iaf en månad till som vi kan spara på...
Vi har verkligen vart jätte dåliga på att spara.... jag liksom inte riktigt fattar vart pengarna tar vägen faktiskt...
Visserligen har vi haft många tunga räkningar de senaste månaderna... men ändå...
Jag tjatar på jim att han ska ge sin mor pengar så hon kan öppna ett sparkonto till oss... Jag får juh inte spara eftersom jag går på soc... å jim, han e värdelös på att spara (fast han har faktsikt bättrat sig otroligt)...
Jim kommer iaf aldrig till skott... han skyller på sin glömska... *suck*
jaja de löser sig väl i slutänden.....

Nu ska jag nog ta en öl tror jag så jag kommer i lite halft partyläge... lr nåt...
borde kanske ta de lugnt idag eftersom jag hade feber å så igår... känner mig bättre idag, men e fortfarande lite krasslig...
Fast samtidigt tänker jag att de e bättre om bara skiten bryter ut ordentligt liksom... så e man sjuk i en vecka å sen e de bra!
jaja... jag får fundera en stund... kan juh alltid gå på facebook undertiden.. hahha

Ha de helt underbart mina kära läsare!!
puss på kinn

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback