hahaha

Det var så jävla kul i lördags va! Herre gud... å fulla blev vi...
tror emmi å david hade som mission att supa oss under bordet...
Det bjöds på massa dricka... å helt fantastisk go mat! Du e grym på laga mat emmi
Och tårtan ska vi inte prata om.... lr jo.. de ska vi (hihi) så jävla god va!!!
Hon ska få göra våra tårtor framöver...
Å titta så fin hon hade gjort den:


Vet inte hur mkt bilder vi tog...
tänkte lägga ut några här.. höhö
så kan alla se hur kvällen spåra ut mer å mer! haha



en blandning mellan hitler å picaso! haha




Emmi leker anka...


Hahahaha... behöver jag säga nåt där?





Värdparet








och sen mina vänner... sen gick de ännu mera utför... om de nu ens e möjligt
men vi hade riktigt skoj iaf! å de e ju huvudsaken
Jag fick ju jim å åka spårvagn dit å hem... och detta gick över förväntan...
spårvagnarna klaffa skitbra!

hela dagen va helt klockren!

Å jag tror tjejerna gilla presenten... en förstoring på oss 4 tjejer... emmi, jag, nettis och issa



nu ska jag leta upp en massa bilder på camilla!=)
hon undra vart hon va nån stans i min blogg... ska säga er att jag tänker mkt på henne faktiskt!
Hon e en helt fantastisk kvinna! otroligt stark!  Hon är värd all lycka och framgång!
Hon ger allt va hon kan... gör allt hon kan för att rädda sin syster, som har problem.
samtidigt som hon har en familj, två underbara barn och en fantastisk man!
De har prescis gift sig... och verkar vara väldigt lyckliga!
Hon har sagt upp kontakten med sin övriga familj... och bara att kunna göra en sådan sak e otroligt starkt!
Hon e en grym tjej!!!
Här kommer lite bilder på skönheten själv=)


från möhippan!


"Ser mina ben ut som kassler" en fras ala camilla... haha... hon e för skön!


Så sööt, i relax-poolen=)


De e så söta ihop! Kärleksparet nr 1


Hahahhaa,, akta dig för jim... han knäcker dina revben...


Så otroligt vackra!! (jag ryser på armarna när jag ser bilden=))


Dancing queen!


Lovely!



Puss på dig min kära vän!!!


Den 15 nov ska vi till gamleport på ett realisfest... för snyggingen som sjöng på bröllopet ska släppa sin skiva lr va de nu va... egentligen spelar de ingen roll.. hehe, vi ska bara dit å få dräggla lite, lr hur camilla?;o)
Det ska bli riktigt kul!
Tycker tyvärr att vi träffas alldeles för lite... =(
Men det är lite svårt att få chansen oftare... dem bor i nol, å jag har juh ingen egen bil... å de e svårt för henne å ta sig hit eftersom hon har två, sjukt söta, barn!
Fast vi får juh njuta extra mkt när vi väl ses!
Å vi har ju de så kul ihop!

2 dec fyller hennes dotter år!=) hihi de ska bli så kul! Älskar att shopa presenter å jag tror jag vet vad jag ska ge det lilla charmtrollet!
Det ska bli kul att få fira henne... å så ser jag fram emot Alexanders, sonen, födelsedag nästa år... För camilla.. du glömmer väl inte å bjuda in oss till de? =P
Jag måste juh får skapa legenden om tant ikka... hahaha =)

Nu håller jag på å kissa ner mig... så jag avslutar här för idag!
Pusselipuss på er!=D




Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback