helgen!

Maten blev verkligen uppskattad=D
så detta ska jag allt bjuda på flera gånger..hihi
Det var helt sjukt trevligt i lördags asså,
det började med att vi satt och tjöta lite innan maten, drack lite öl å cider... sen gick vi över till självaste maten..mmm gotteligott=)
Käkade chokladglass till efterrätt... har hittat en jätte go chokladglass från gb som dessutom inte är allt för dyr... å så lite kaffe till detta i de underbart fina muggarna jag fick av emmi=)

Två st i vadera färg=) jätte vackra e dem... lr hur!

Kvällen gick vidare med ett spel som heter skitsnack. (har inte spelat detta sen jag var 10 11 nåt... å då var det asakul)
Och kul e bara en underdrift... vi hade verkligen jätte kul med detta spel! det bringades en massa glada skratt! haha

det blev en massa roliga och udda meningar som blev tvunget att förklaras... meningen e att man ska lyckas bli av med sina ordkort, men meningen måste vara godkänd av alla andra medspelare... annars riskerar man att ta upp alla korten om inte meningen går att förklaras...


Hmm hur ska han göra nu??



Så här många kort har malin kvar... hihi


Jim hade dock många kort att bli av med... hehe


Även Bulten ville vara med å leka...


Skitsnack gick sedan vidare till singstar! hahaha... fasen va kul vi hade!




Inlevelse e a och o


jim bjuder på aploder (hur de nu stavas..hahha)


En rikitigt lyckad kväll blev det....=)
detta måstes göras om snart igen=)


Svägerskorna i all sin prakt=D hihi

Söndagen gick åt till sömn... sov nog hela söndagen....
fast iofs gick vi och la oss sent... men endå... hehe...
jag har hamnat i en sovperiod igen tror jag... kan gå å lägga mig tidigt... (innan 20) och sova hela natten...
Fast iofs e jag väldigt trött numera... tror de beror på att min hjärna spinner loss med alla tankar... har änna svårt att reda ut dem... ...tänker väldigt mkt på allt som varit... om vad som händer...osv...

nu ska jag sätta på en film tror jag... kanske kan distrahera tankarna lite! *hoppas*

Helgen har iaf vart helt underbar!=)

åh nu kissar jag snart ner mig oxå... för göra som dem i kina... gå å kissa hehe

pussen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback