hihi

åh läste precis emmis kommentar om mitt förra inlägg... började böla..
Va snäll du min älskade vän!!! *kramar om*
Jag kan påstå att jag har världens bästa vänner... har haft sådan tur när de gäller vänner asså... fan va glad jag e att jag har ER alla!!!! Love u all!!!

Till det jag skulle skriva om idag!
Idag kommer Jonas och Malin över och vi ska festa till det lite... dem tar med sig sprit =/ och vi står för maten!
De kommer säkert sluta i katatastrof.. haha framför allt när spriten kommer fram! haha
Men det ska bli riktigt skoj faktiskt!
Har inte träffat dem på flera månader... så ser änna fram emot detta! och så får dem sova över här=)

Jag ska laga fetaostgratinerad kycklingklubba med en magochutnipasta röra med oliver till och så lite sallad till detta...
hoppas att de kommer gilla detta=) Jag å jim älskar det iaf!
Så nu ligger kycklingklubborna på tining=)

Ska bli kul och se hur spisen reagerar på deras hund., nelly.. hihi... bulten vet ja att han bara kommer morra... haha... de e så roligt!! blir nog många skratt idag=)

Åh vi har köpt singstar till våran playstation 3 idag oxå... så nu ska vi ge igen för gammal ost... hehehe
på våra grannar som spelar musik högt halva tiden... mohahhaha

åh de ska bli så roligt ikväll!

Så här illa gick det en annan vi parta till det.....:





hahaha... lägger inte in några bilder på jim lr mig... hehe.. de vill ni nog inte se mohahaha

nu ska jag sätta mig å vara lite halv social mot jim... hehe...

Kössen

Mina kommentarer
Emelie säger:

Var det kul på middagen?

Jag började dreggla när jag hörde va du skulle bjuda på, fan va gött de lät :)

Hoppas hoppas vi kan ses på fredag o baka nu babe!

Miss you!

PUSS

2008-11-23 @ 18:04:19
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback