jaha

Nu har jag precis kommit hem från en underbar promenad med johan runt slättadamm!
så otroligt skönt det var att få komma ut, idag är det juh till och med fint väder... å de e då inte illa.
Det är så mysigt att gå runt den lilla dammen med en massa änder i... man kan liksom hitta på historier om de stackars änderna... hehe, sån e jag!
När jag hade Pernilla som bostöd gick vi där nästan varjenda gång, och vi hade verkligen historier om dem... det av så himla roligt! ett exempel: "den anden är tillsammans med denna anden som e otrogen med denna här anden..." osv.
haha... snacka om dålig fantasi.... hahha

Skulle egentligen åka å träffa lina å alvin idag, men min kära vän e sjuk å har feber å skit! Stackarn!!!
När jag rinde dit va de lite komiskt, Linas svärmor svara i telefonen, å jag bah: "Va konstig du låter lina"
hahaha... de va juh inte hon.... va tokigt de kan bli ibland asså!

Lina en dag när vi var å fikade på kungsmässan.
Krya på dig min kära vän! Hoppas du mår bättre snart!


Alvin, så söt!

Jag får iaf träffa dem på dopet nu på lördag!
Å jag har kommit på lite halvroliga doppresenter! Hoppas de kommer gilla dem!
De andra som jag har köpt till alvin, som han egentligen skulle få idag. Han får även detta på dopet... då blir det en massa paket till han =) tihihi... va roligt!

Det är så himla kul att lina fått en liten bäbis!
E så kul att köpa grejer till han =)
Å nu början han visa mer å mer sin personlighet för mig oxå, då blir det ännu roligare å träffa han...
Lina älskar jag å träffa, alvin e en bonus, om man säger så!
Vi har halvbokat in torsdag nästa vecka nu istället.
Hoppas detta går=)


Nu ska jag vara så tråkig och roa mig med att svara på lite frågor som jag hitta på en kompis blogg!
mohaha... stackars er läsare =P


VEM
Vem är i rummet med dig? - Räknas Bulten å Spisen? Annars e de bara jag som umgås med mig själv =P
Vem fick du sms av senast? - Det va Carro
Vem pratade du senast i telefon med? - Lina
Vems hus var du senast i? - nu får jag tänka här...Det måste nästan vara emmis föräldrars hus... kan detta stämma?hmmm =/
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Till Jim så klart =D
Vem önskar du att du var med nu? - Ja jag får la säga Lina då, eftersom jag skulle ha träffat henne... men annars e det juh alltid jim jag längtar efter.

VAR
Var är din telefon? - Just nu ligger på matsalsbordet, här där jag sitter.
Var är din mamma? - Ja du säg det... Hon ligger utspridd i havet, så hon kan va lite varstans nu.
Var sover du? - I sovrummet... dah... vart sover du?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Den köpte jag på Gina Tricot (smygreklam hehe)
Vart åkte du senast bil? - Ja, de måste ha vart till backaplan då
Var i ditt rum är du? - Jag sitter vid matsalsbordet/köksbordet... vid bokhyllorna typ

VAD
Vad drack du senast? - en kopp kaffe, lr vänta nu lite... jag drack nog vatten senast
Vad är det för färg på dina byxor? - dem är svarta, mysisar för övrigt
Vad är den närmaste saken som är blå? - Tepåsen som jag fick av emmi
Vad har du på fötterna? - Två bar strumpor, dena paret e lite tunnare, å de andra paret e tjockare... de e lite kallt på golvet här hemma
Vad är din favoritfärg? - haha, till er som har missat detta : GRÖNT
Vad är din favorithemsida? - haha, måste jag svara på detta =/ skäms nästan för att säga detta... men de e facebook
Vad hör du just nu? - Tv:n som står på i bakgrunden

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? - det var igår
När träffade du din pappa senast? - jag har aldrig träffat min pappa som jag kommer ihåg iaf, han ska tydligen ha sett mig som bebis, men detta kommer inte jag ihåg 
När duschade du senast? -
åh, snusk ikka duchade senast av sig lite lätt i måndags.

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? - Oja...
Sovit i någon annans säng? - Ja... sovit i mångas sängar hehe
Hånglat på en bio? - Nä det kan jag inte säga att jag har gjort, men pussas har ja gjort
Hånglat i skogen? - Kommer inte ihåg faktiskt.. =/
Sovit naken? - Nej, inte en hel natt, vad jag kan komma ihåg iaf
Målat om ditt rum? - Har inte målat annat en en fondvägg i köket här...
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja, tyvärr får mann väl säga...
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Jajemän! hihi
Sett någon dö? - Ja de har jag, alldeles för många i det privata, men i mitt jobb ingår det ganska så ofta tyvärr
Sovit till tre? - Hahaha...oja, senast i söndags
Älskar eller saknar någon just nu? - Jag både älskar och saknar någon nu!


Så... nu va detta klart... Hmm, va tråkigt.... vad ska jag göra nu då?
Får la gå in på facebook å fördriva tiden lite.. haha

hej svej leverpastej!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback