konsum!

Jag blir så irriterad... har precis kommit hem från att ha handlat på konsum wieselgrensplatsen.
Dem är ju helt sjukt otrevliga där! Framför allt hon den utlänska och den kvinnan med halvkort lockit hår.
Asså dem bode få sparken lr nåt.... för varenda gång man handlar där och dem sitter i kassan så kommer man därifrån irriterad.
Dem ger inte pengarna i handen utan mer lr mindre slänger dem i pengaskålen, lr va man ska kalla det...
Idag var det en jätte söt gammal tant som stog före mig i kön... Inte ens då kan de lägga pengarna i handen, hon tanten hade svårt att få upp pengarna... och då sitter den utlänska kvinnan och bara glor på tanten som försöker, så fort hon kan, att få upp pengarna...
Och då blev faktiskt jag arg! Jag har själv jobbat i en matbutik, icakvantum i kba... och när man satt i kassan där var man trevlig, man sa hej till kunden och titta på denna... och man gav istort sätt alltid pengarna i handen, mynten först och SEN sedlarna...
Jag kan inte förstå hur man kan sitta så och vara otrevlig, asså visst att man har dåliga dagar... meen dessa två kvinnorna kan juh inte alltid ha dåliga dagar! Dem måste vara helt sjukt bittra (jag hoppas nästan det) och känner att det e bara på jobbet dem kan leva ut skiten... lr jag vet inte!
nog om detta...

Idag har jag hämtat ut carros julklapp... hihi, jag kan inte säga vad det e eftersom hon kanske läser här... men jag tror hon kommer bli glad... de e en liten fyndig sak...hihi

Ska nog sätta på lite te snart... hihi... känner mig lite frusen...

Imorgon så har jag sagt ifrån till jim... på fredag e det städdag... så jag ska faktiskt göra ett städschema.... så allt blir gjort... och rättvist.  hehe... å så får jag bestämma i vilken ordning allt ska göras oxå... hehe.. å de e juh alltid bra.
Jim ska få göra de riktigt tråkiga sakerna som... lägga in kläderna i gaderoben. det är redan hans uppgift, men han e helt sjukt dålig på detta.... jaja... det ska iaf bli skönt å få de fint...
Å snart e de juh 1:a advent oxå, känns skönt å få gjort en ordentlig grundstädning, så e de bara å stada av lite till advent...
Jag ser faktiskt fram emot jul i år... och det e då fan inte illa.... Jag hatar julen och allt därtill.... men de ska faktiskt bli skoj i år å köpa gran å pynta den och så klart pynta lägenheten och sånt... hihi
Sen ser jag fram emot allt julbak oxå... hihi... runt 1:a advent ska ja hem till systrana, issa å nettiz, och så kommer emmi.. och då ska vi baka... hihi julgodis... så kul ska de bli!
Sen ska jag boka in en bakdag med min kära svägeska oxå=)

Nä nu ska jag sätta på te och sätta mig och spela the mall.... hihi.. e juh nästan beroende av den nu ju, så himla roligt!

Pusselipuss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback