myspys

Sicken mysig dag jag har haft idag!=)
Träffade emmi klockan 11 och vi satte oss på vårat stammis ställe.... nämligen vanilj... och drack grönt te och käka en fruktpaj... =)
Kan man börja dagen bättre?
tror inte det... hihi...
Det va verkligen jätte kul å träffa henne, det va längesen nu som vi hade en fikadag lr bakdag...
de får bli skärpning på detta! (kommandå från ikka!!!!)

Vi leta förjäves efter ett rött duschdarapperi till emmi.... men de verkar helt omöjligt att hitta... konstigt egentligen, borde juh inte vara så svårt tycker man.
Nåt som va helt sjuk va att jag såg ett duschdaperi som kosta 745 kr!!!! Vem fan köper ett duschdrapperi för över 700  kr??? alllvarligt talat, å inte särskilt fint lr speciellt va de heller....

Jag fick köpt mig en allmenacka iaf...=) det va skönt... så nu slipper jag oroa mig för att allmissen ska hinna ta slut innan jag skaffar en ny... =)
får se om jag lägger upp nån bild på den lr inte... hihi.. de blir ingen bild idag iaf...
Köpte även ett ljus som jag har, nu tänt, i lycktan ovanför basen... ett grönt ljus! =D och jag älskar juh grönt..tihihi
Dessutom fick jag köpt en julklapp till jim oxå... hihi... hoppas han kommer gilla den! Jag gillar den iaf... hehe (å de e juh huvudsaken =P hihi)
köpte även en aroma-lampa-olja... (lr va det heter) som ska dofta lite jul!.. hihi... tänkte att de kunde passa i år... har faktiskt tänt lite av den nu idag... får vi se om jim gillar den... hihi... men de tror jag=)

Idag blir det undantag från vårat nya liv... när jag kom hem orkade jag inte laga nån mat... så de blir jims uppgift.
Tyvärr hann han inte köpe en fryst dagens lunch (hans lunch resturang fryser ner dagen rätt så kan man köpa den för 30 kr) men han hade en i frysen på jobbet... så han kan äta det iaf =) hihi... å till mig blir de burger king hehe (tror han försöker göda mig... hehe feder!!! )

Nu har jag faktiskt satt mig ner och hällt upp ett glas vin till mig, och så väntar jag bara på att jim ska komma hem...
har tänt alla levande ljusen i vardagsrummet, så de e riktigt mysigt här=)
Å så ska vi kolla på film som vi hyrde igår...  hihi... myspys!!!

En hög mysfaktor har det vart på denna dag!
Meee like!=)

Nu ska jag sätta mig och fylla i alla födelsedagar i den nya allmissen... =)

hej svej i lingonskogen ;o)

Mina kommentarer
Emelie säger:

Du e för söt du!

Hade en grymt mysig dag idag Ikka Pikka...

... Tittade på Ikeas hemsida, där fanns mitt draperi för 39:- fatta vilket kap!

Men när orkar man ta sej dit liksom? Urk..

Här blir de med mys me lite ljus o sånt medan david e o tränar, hehe, ska unna mej thé och desperate housewifes med.. DENDU!

Vi måste ses snart igen, kommando från Emmi också :D Pöss på dej sweet

2008-11-17 @ 18:16:46
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback