simma

Nu ska jag strax gå, för jag ska simma med johan..
Det ska bli skönt å simma idag faktiskt... nu e de 2 veckor sen jag simma sist.
Hoppade förra fredagen för att jag kände mig väldigt ledsen och jag orkade inte vara bland folk.

Har gjort jul fint i vardagsrummet... köpt två nya juldukar som jag har lagt på borden, satt upp julgardiner, köpt julstjärna (som e jätte fin, blomman då asså) och andventsljusstake.
det e riktigt musigt i vardagsrummet nu =)

På kvällen idag blir de julbak=) ska bli trevligt!
va längesen jag ja bakade nu... får la se hur mkt man orkar göra...
Har juh lite problem med min vänsterarm, den e ganska så svag i lederna och de känns som om jag ska tappa sakerna jag tar i ibland... sen har jag nåt problem med ögonen oxå... känns som om någon sitter och klämmer om dem med händerna... och de e typ halv jobbigt och titta, får juh ont i huvet av de oxå =/

Va och kolla upp detta igår, men dydligen så inbillar jag mig bara... de va så han sa.... att den smärta jag känner runt ögonen kan man inte känna...
suck!!
undrar varför jag alltid ska råka ut för dess idioter som inte lyssnar på vad man säger???!!!
Jag har iaf börjat använda glasögonen mera nu, tänkte att de kanske e därför jag känner så runt ögonen, kanske behöver använda dem mer...
Ja vi får la se om de hjälper... annars får jag kolla upp det nästa vecka om de finns kvar... får la se om den personen lyssnar bättre då...

E jag konstig som blir orolig när känner ett riktigt obehag runt ögonen??

va fan, nu måste jag packa badväskan... shit shit.. ska vara där om 5 minuter...

pussar

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback