spyru?

Fy fan va dåligt jag mååår!
Kom hem efter simningen och började spy.... å jag spyr titt som tätt här nu oxå....
Skulle juh egentligen ha städdag idag.... och jag har försökt så gott jag har kunnat.... blockar i ordning i sovrummet, men så fort jag rör mig känns det som att magen vänder sig... så jag har mestadels suttit på badrumsgolvet för att parera spyorna ner i toan. Å de roliga e just nu... jag har inget i magen, (har spytt upp allt) så nu sitter jag bara å hulkar... å de gör så ont i magen varjegång....
Det är så jävla typiskt.... ska juh på bio idag med jim och familjen brynielsson.... kolla på louises kompis film... asså en av hennes kompisar har gjort en film som visas på bion i ungefär en vecka... den heter Kärlek 3000.
Jag vill fan detta idag... men då ska givetvis jag bli magsjuk.. ja men varför inte! varför inte djävlas extra mkt med veronica!

Just nu tycker jag väldigt synd om mig själv, om jag ska va ärlig....
fan nu spyr jag snart igen =(
och jag som skulle få gjort så mkt idag!
Jag var till och med duktig när jag simmade.... tog de lite halvhårt idag.... men jag vila oxå en hel del!
Jag vet inte om jag har börjat spy pågrund av kaffet jag drack innan vi börja simma, (för kofeinet steg rätt upp i huvvet, har bara druckit grönt te denna veckan)  Lr om det beror på att jag körde lite tuffare i basängen... (men då tycker jag att illamåendet skulle komma direkt) Lr har jag fått en dum bakterie i magen... Lr har jag fått maginfluensa?????
Jag iaf ingen feber... det har jag kollat, även om det va jobbigt att ha termometern i munnen...

Jag vet inte alls hur jag ska göra nu... ska jag avboka bion (som jag verkligen vill gå på, och de va juh så längesen jag träffa dem nu oxå) lr ska jag bara trotsa spyan och gå på bion iaf????
de kanske iofs inte e så snällt om jag har maginfluensan, då smittar jag ner hela bion typ... iaf alla som tar i mig!
Fan vet inte alls hur jag ska göra!
Det är så orättvist... fy fan!!!!
Jim får bestämma hur jag ska göra idag... just nu vill jag bara gå å lägga mig och sova....

Blir inga kramar lr pussar från mig idag.... risken finns la att jag spyr ner er....

bye

Mina kommentarer
Emelie säger:

Men herregud vännen!

Detta låter inte bra alls. Om du mår lika illa imorgon så tycker jag du ska till läkarn eftersom du på ett eller annat sätt varit sjuk en längre tid nu. Bara för o kolla vad det är du har i din lilla kropp o så läkarn kan se till att du blir bättre.

Jag vill ju att min favvo Ikka ska må bra.

Krya på dej.

2008-11-14 @ 19:40:14
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback