Grattis.....

Idag är det min morfars födelsedag. Han fyller 87 år.... min lille morfar.
Han har alltid varit så söt!
Det känns jätte jobbigt att jag inte kan hälsa på han en dag som denna.... jag hade bara han efter mammas bortgång.
Tyvärr bor han hos Erland, som jag har tagit avstånd ifrån... vilket innebär att jag även tagit avstånd från min morfar, trots att jag ändå vill ha kontakt med honom.
Men Erland gör att jag mår så dåligt, det är juh mer lr mindre erland som fick bägaren att rinna över för mamma,
Det som känns så sorgligt e att morfar förlorade inte bara sin dotter, utan oxå sitt barnbarn.
Han måste må jätte dåligt över detta.
Han har alltid varit så snäll.! Han har hjärtat på rätt ställe om man säger så... man kan till och med säga att han är för snäll och godtrogen för sitt eget bästa!
Jag saknar honom faktiskt!
Saknar hans glad humör, å hans härliga skratt...
titta vad söt han e när han ler..



Vill bara nypa han kinder, å även ge dem pussar.
Idag är det exakt ett år sen jag såg honom sist...
Vet inte hur han mår lr hur han har det.
Jag önska så att jag var starkare, så hade jag kunnat ha kontakt med han! Hade kunnat träffa han då och då.. å få krama han... det hade gjort han såå glad.



Jag har skickat han ett litet nallebud... så imorn får han en liten nalle som heter virran (mitt smeknamn från morfar)
å ett kort där det står. "Grattis på födelsedagen min älskade morfar! Jag tänker på dig ofta och jag är ledsen för att det blivit så här.puss&kram"
Jag hoppas att denna lilla skest gör honom lite glad iaf. Varje gång han vill va mig nära så kan ta fram nallen... så e jag nästan där iaf.
Om han av någon anledning skulle läsa här... så: Jag älskar dig morfar, och detta får du aldrig tvivla på! Du har en stor plats i mitt hjärta, du e juh min lille morfar!





Erland, mamma, jag och morfar
Bilden är tagen sista julen innan mamma gick bort... men ser hur dåligt min kär mor mår...
Värken verkligen tränger igenom.
Erland hade jag velat klippa ut! Fy fan, känner bara ett stort förakt när jag ser han!
Jag hoppas verkligen att han är snäll mot min kära morfar!!!
Vet inte vad erland tutar i morfar om mig nu förtiden, antagligen att jag är en oerhört hemsk människa...
å ska jag va ärlig så känner jag mig de oxå...
Jag önskar verkligen att jag var starkare... för morfars skull....

jaja... ingen idé å sitta här å böla.. hehe




Idag är det även min svägeska, Malins födelsedag! Grattis kära du!!!
Hoppas verkligen du får en helt underbar dag!!!
Malin är verkligen en helt underbar tjej... gillar henne skarpt!


Ser fram emot våran tradition, (vi har visserligen bara gjort det en gång) nämligen Julbaket!
Förra året bakade vi en massa godsaker... vilket vi även ska göra detta år =)
Grattis min vän!

Nu ska jag sätta mig å dricka varmt gott te för att värma upp mig lite=)
å sätta mig i soffan med den goa filten jag fick från emmi...

å förresten... jag fick en helt sjuk söt nalle av malin å jonas idag. Elof heter han...
de är för söta! blir glad när jag tittar på han=)

så, tack för idag!
puss å kram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback