Happy song!

Kände mig lite nere för en stund sen, så jag tänkte att jag gåt in på youtube och försöker hitta en positiv låt...
och denna fick mig att le=)


nu ska jag strax gå å bowla med johan.. det kommer faktiskt vara med en praktikant oxå... jan åke heter han...
haha, trodde först johan skämtade med mig när han sa det... Jan åke... hahah
stackars grabb... å han ska tydligen vara i 15 årsålderna oxå... vadå mobboffer nr 1

jaja de ska bli kul iaf....
jag suger verkligen på bowling, men jag tänkte att jag skulle köra tvärtom leken... då vinner juh jag (för jag kommer antagligen komma sist, det gör jag nämligen alltid när de bowling)

nu ska jag lyssna på den låten igen=)

puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback