hej hej=)

Nu nalkas födelsedagen här... usch...
men de ska faktiskt bli lite mysigt... på självaste födelsedagen ska vi hem till Nettiz å Louise å käka middag...=)
ska bli himla mysigt=)
Å på lördagen ska vi hem till Emelie å David, och de små liven ska oxå bjuda oss på middag=)
Ska bli så himla trevligt....
men vad dem inte vet e att jag har en överaskning till mina tjejer som de ska få när jag kommer över till dem! haha, ska bli så roligt när de får dem! hoppas de blir glada... men jag tror de kommer att gilla det=)
En ledtråd tjejer....: det är något stort =P

Just nu sitter jag med en koppkaffe, som snart e uppdrucken, och väntar på att tiden skall gå... så jag kan gå till min psykolog, Tomas.
Nu var det ett tag sen jag var där, var sjuk förra gången.
det är en sådan motstridig känsla att gå dit nu förtiden, men det beror juh på att vi kommer djupare å djupare in på min barndom... ochjag vet juh att jag måste ta det nu... det är bra att jag mår dåligt över det för då en dag kanske jag inte reagerar som jag brukar när jag tänker på det...
Kommer väl aldrig glömma det som hänt, men samtidigt kanske jag sliper känna paniken när de känslorna kommer.

Bulten har blivit så otroligt tjatig nu... varje förmiddag sitter han på det korgliknande bordet och jamar, spelar inte någon roll vad jag gör... a jo iofs så slutar han när han får gå ut på balkongen, men de börjar juh bli kallt nu... så man vill gärna inte ha balkongdörren öppen =/
jävla katt ;)

Mina bäbisar i all sin prakt =) Morrongoset

Det mysiga med höseten nu e att man kan tända en massa levande ljus på kvällarna=)
inte för att jag å jim orkar vara uppe så sent, men ändå...
Här om dagen gick vi och la oss innan 19.30... helt jävla sjukt asså.
Vi e som ett gammalt par... hahahaha

Älsklingen med "kanintänder" haha

oj nu får jag allt ta och börja göra mig iordning för att gå till Tomas.

pusselipuss på er *smack*

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback