ja... ja må då leva=)

Jag måste bara berätta innan jag somnar....
Detta har varit den bästa födelsedagen någonsin...!!!
Framför allt när jag upptäckte att det inte kommit nån post från varken Arne lr Erland! =D
Då pustade jag ut och jag kännde en otrolig lättnad!
Sen när jim kom hem så fick ja en jätte fin bukett med blommor... å lite små roliga paket=)
bland annat ett kärlekste... mmm... luckta jätte gott=) ska jag dricka imorn till frukosten...hihi
Jim hoppa snabbt in i duschen, sedan rusade vi iväg hem till familjen brynielsson.
När vi kom dit omfamnades vi av en massa kramar å pussar på kinden... =) dem e så söta!
De hade köpt två olika smörgåståtror.. som va asa goa... och tre (observera tre) Tårtor!!!
haha.... så de va bara till å käka... å ja e juh inte den som e den när det gäller mat.,hehe... å allt va jätte gott å vi hade de så mysigt....!!! dem tände 18 ljus på den ena tårtan som jag fick blåsa ut å så sjöng de för mig... hehe
såå sött...
Så nu mina vänner e jag 18+... så det så!!

Nu ligger jag i sängen å ska strax sova... ville bara berätta att denna dag har slutat helt fantastiskt! och jag är så glaad!
ja till å med lycklig! =D
Jag har spänt mig hela denna vecka inför denna dag... inför korten, som inte kom... vart rädd för att de ska komma....
Nu så slappnar jag av... har nästan ont i hela kroppen för ja spänt mig så...
men de e sååå skönt!!
Dem har gett upp... de har inte förstört min födelsedag!!!
Det har verkligen vart en toppen dag!!!

Tack för detta mina kära vänner!=)

Nu ser ja fram emot lördagen oxå... hehe... då ska emmi få sitt paket! å hon bjuder på middag... det ska bli trevligt
Nettis å issa fick sina paket idag... å de blev jätte glada!=) de e så söööta!

nu ska lilla jag sova... (höhö, lilla å lilla.... 18+)

Sov gott alla sköna å underbara människor där ut i världen!
Puss på er alla!!!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback