ja... ja må ja leva

För er mäniskor som har missat detta... kna jag berätta att idag födes ja för 24 år sen...
å för er som har missat ...... jag ogillar min födelsdag skarpt


Vakna upp idag vid 5 men världens ångest... somna som tur om, å vaka klockn 7 igen, då bestämde jag för att gå upp...
Jag har juh skoja väldigt mycke och att jag skulle ha en 24års kris på denna dagen....
Kris har jag kan lova.... men inte för ålder,
krisen handler mest om om de kommer dimpa ner nåt brev från arne... som de gjort varje födelsedag å jul sen min mor gick bort...
De tidagare har jag bara brytit ihop... blir helt apatisk när jag ser kuveret där mitt namn och min adress står...
jag kommer ihåg hur hans handstil ser ut... jag vet att det är från innan jag äns öppnat det...

Sen så tampas jag även med min naividetet... jag tror ju varje år att idag kommer det inget.
detta tror juh jag med denna dag... att han liskom har gett upp... vilket jag hoppas...

Jag sitter å skakar... lr snarare darrar... ångest ångest och åter ångest !
Jag hoppas dagen går fort idag!

Det ska iaf bli väldigt trevligt ikväll... då vi ska hem till familjen brynielsson och käka massa go smörgåstårta=)
längtar lite till de faktiskt

sen om ca 40 minuter ska jag å johan hoppa i plurret och simma..
I fredags va har och gjorde stand-up på en klubb... detta har lagts ut på youtube...
han e faktsikt lite rolig denna killen... tjecka in stiiiilen



nu ska ja sitta här å dricka mitt lilla kaffe å vänta på att klockan ska gå....

tjing så länge

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback