Ler!

Åh!
Vilken bra dag de är idag! Mår helt fantastiskt!
så jävla underbart!!!
Idag känner jag för att fira=D
så jag ska laga rotfruktsgratäng med nåt gott kött till...
sen får jim köpa bailys så ska jag göra en god kaffe drink med glass i...mmmm

Vera kommer över på kaffe ikväll oxå, ska bli trevligt...
Va änna längesen ja träffa henne nu... måste juh cashup med skvallret... så ja har nåt å prata om;)  hahahaha

Å imorn blir hem till emmi!
Hon e så hemlihetsfull... får inte veta va hon har hittat på alls... vi ska få käk å ha gött=)
Det kommer oavsett vad som händer imorn bli väldigt trevligt!!!
Har till och med fått jim att åka spårvagn hem till dem! och de mina vänner... de e inte lätt att få han till att göra sånna grejer...
Men jag har juh kommit på att den stora presenten ska juh med oxå... =/
äh de löserr sig!
Åh de ska bli så kul å emmis min när hon får den!  Får hoppas bara att hon gjort plats för den ;)

Ska berätta va för spännande mi tjejer har fått när allt e över... lr va man ska säga...
(right back at ya emmi)

När jag gick till torget idag va de marknad... mysigt tänkte jag och blev halft lyrisk av mig... va runt i alla stånden för å titta...
Jag hitta tre par strumpor till mig... en halv coolt t-shirt till jim (hoppas han gillar den)
å så köpte jag en dress, ett par strumpor och ett par assöta vantar till alvin, Linas son!
Detta ska jag försöka komma ihåg att ta med mig när jag ska träffa dem på onsdag.
Saknar lina faktiskt... vi träffas allt för sällan... men men.. de blir juh så när man har olika liv å inte bor i samma stad längre...
Fast vi de så himla mysigt när vi träffas.... och det är juh huvudsaken =)

Tänkte lägga upp lite bilder på va jag fick igår... hihi... ifall ni e nyfikna.. å e ni inte de, ja.... då får ni skylla er själva ;)


Blommor som min älskling kom hem med! Erkänn vackert!! Han har faktiskt valt å kombinerat själv! *stolt*


Sån som kan hålla kort å sånt


liten närbild.... två små söta pissar på ett hjärta!!! *smälter*


Chokladliknande ljus som doftar kaffe


Sötaste nallen i stan! Elisabeth köpte den på harrods i London... hon e för söööt


Stora pennan till mina tankvärda poesier =P


Jätte söt skrivbok...


Här kan jag skriva...


... och sudda... hahahaha


en samlingsbild oxå... inte att förglömma


I den rosa påsen va de en massa små paket... å de galningarna hade stoppat i pengar där i...
shit... de blev massa pengar! de e galna... räkna precis hur mkt.... jag tänkte typ att de va ett par hundra så..
nä... gissa hur mkt de va totalt....
...
...
...
över 1000kr!!!!
Jag säger bara Galningar!
A, jag e så tacksam för allt igår! Det var oerhört mysigt hemma hos familjen bryneilsson...
Två smörgåstårtor, som va helt sjukt goa... och 3 st tårtor...
hahaha... de göder oss!!!=D


Tack för att ni finns! Mina älskade vänner!!!
ni är min familj!!!=)
Älskar er alla...!!!

Jag är verkligen lyckligt lottad... jag har jim, det bästa som hänt mig...
emmi, nettis och issa med familj som e de underbaraste vännerna man kan få...
och du Lina... du finns oxå med i mitt hjärta

usch... nu blir ja sentimental oxå.. hahaha... börjar juh nästan grina här... (glädjetårar förövrigt!)

nu får jag sluta skriva för nu.... fan... har ju nästan skrivit en hel roman! haha

thing ping så länge!

Mina kommentarer
Emelie säger:

:) Du är värd allt de här stumpan.

Du har ett hjärta av guld.

kram

2008-10-31 @ 16:56:51
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback