Louises klassfest!

Igår hade Louise en klassfest, för att fira att de hade haft en tenta typ...
Det va verkligen jätte kul! Massa människor som kom, vi va la typ 30, 35 st.
å de e inte illa... framför allt inte i deras väldigt stora...(noot) lägenhet... en ganska så lite en....
och alla desa människor fick plats. ett under! vi va som packade sillar.. haha kolla här:




Och då stog det ändå en massa folk i köket oxå...
man fick planera sin väg mot toan när man skulle dit..hahaha
Det va iaf hur mysigt som helst! trevliga och roliga människor.!
Men... jag å nettis vi va typ älst, (om man bortser från han anders, tro ja han hette, som e 30)
Alla andra va typ 19... gissa om man kände sig gammal...=/
Usch... börjar bli jobbigt de här med ålder, bli äldre liksom... flera rynkor och grått hår... usch

Vi va iaf väldigt fina vi tjejer... issa, nettis å jag


   Nettis... the one and only!.. i all sin prakt=)


  Jag... ståtlig å fin =P hehe


  Söta issa,  the queen

Planen va att vi skulle gå ut sen för att möta upp maria, vasse, å janis...(tror ja de hette...jag å namn=/)
men dem åkte hem.. så de blev inte nån date med dem...
Vi satt kvar i lägenheten och fick de bara roligare å roligare=)
Nettis å jag fick väldigt många djupa samtal... hehe typiskt fyllesnack!
Vi drack upp en flaska vitt vin... och vi blev rätt i gasen kan jag säga... men vi öppnade en flacka rött oxå, och då gick de verkligen utför för mig... jag blev bara mer å mer dragen... men jag ville inte åka hem, för jag hade de så trevligt
Tillslut bestämmer de sig för att de ska gå ut iaf... (vid 24tiden nån gång) och vid den punkten kände jag att jag inte kunde gå rakt.. hehe, jag måste typ ha skelat å allt sånt, kunde knappt prata... även om munnen gick i ett....
så jag ringde jim för att han skulle hämta mig... egentligen vill ja inte helt hem... ville juh ut å dansa. vilket jag inte har gjort på aslänge... jag säger bara rödvinet... de steeg upp i huvvet som två röda....

De gick iaf ut å dansade... å jag min tråkmåns, åkte hem... köpte mat på mackedonkan... välbehövligt käk, då jag bara hade ätit, totalt, 5 mackor under hela dan...inte bra alls!
Jag hoppas att tjejerna hade asskoj igår...
Ska eventuellt träffa dem ikväll oxå..*hoppas* 
Ska vara chafför för jim ikväll... han ska parta me några arbetskompisar=)

Nu ska jag gå upp till grannen carro och dricka en kopp kaffe=)

Puss å kram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback