he he

det visade sig att Jan åke inte alls var en 15årig liten pojkspolning som jag trodde...
Han är en medelåldersman.. 40++
Jag hörde fel när johan ringde!
så det blev änna lite komiskt när jag såg Jan åke...
Och så blev de ingen bowling heller.. (de e iofs jag glad över)
Lokalen var uppbokad av en skolklass...

Så idag blev inget som de va tänkt...
Jag försöker tänka positiva tankar... kolla på roliga saker... gör så mkt jag orkar för att okupera mina tankar...
sitter till och med å målar med mina oljepasteller, samtidigt som jag kollar på "just shot me"... å skriver här....
Jag känner mig som ett asplöv... känns som jag håller på att skaka sönder... =(
och tankarna... behöver jag förklara det? det snurrar iaf...
Funderar på att ta lugnande... men jag ska köra jim till sjukhuset ikväll.
Han ska sova över där... det skall undersökas om han har sömnapné, andningsuppehåll i sömnen.(detta har  Jonas, hans bror)
Så... får höra med han när han kommer hem hur vi ska göra... om han ska köra själv lr hur vi ska göra,
jaja de löser sig =)

Nettis ringde precis... min sötnos!
Jag har verkligen dem mest underbara vänner man kan tänka sig! nettis, issa och emmi =)
love u girls


nu ska ja kolla på topmodel hihi... intriger! nice!


Mina kommentarer
Emelie säger:

Grattis i förskott hjärtat!

2008-10-29 @ 21:10:06
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback