åh!

Jag och min, bästa, tjejkompisar vi har de alltid så himla roligt!
Nu har ja träffats dessa tjej tre helger i rad och de e alltid mysigt att ses!!!


my favorit girls!
My girls



Nu i helgen som va hade jag bokar javamassage, vilket va helt underbart...
Nettiz, izza å jag (även jim) träffades en stund innan å drack lite vin och lekte lite på deras strippåle... efter ca 1 å halv timme senare så gick vi å mötte emmi och hennes man david...
Vi tjejer gick till massagen medan männen gick å drack lite öl=)
efter masagen blev de middag på mykones (stavningen e ja osäker på) där va de iaf as go mat! den godaste mossakan jag någonsin käkat finns där bla.
det var verkligen hur mysigt som hellst, det var inte tyst en enda sekund och det bjöds på massor av skratt, haha=)

Jag vill tacka för att ni finns TJEJER!

nu ska jag kolla på topmodel... men ville bara skriva ett par ord...
ha de bäst min kära läsare!
kramelikram


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback