nu...

... nu känns det mkt bättre! paniken e borta!
det e bara så otroligt jobbigt att prata om det... allra helst skulle jag vilja glömma...
tänk er å vakna upp och vara en helt vanlig människa... en som inte vart med om nån form av tyranni... Gud va skönt det hade varit!
fast samtidigt, jag hade nog inte vart den person som jag är idag om jag inte hade vart med om det jag har vart.
jag vill verkligen inte att nån annan ska behöva uppleva nåt som jag har upplevt...
jag har mkt att arbeta med när det gäller mig själv... jag måste bygga upp en ny människa...
Nu har jag iaf tagit bort allt som är dåligt i mitt liv! och ersatt detta med en massa bra!
Jag har bara fina och helt underbara människor runt omkring mig!!! och detta är jag oerhört tacksam för!
Jag vill tacka er alla som finns vid min sida!!! I love u all!!!

nu har min älskling gjort mat som vi ska äta... mumms!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback