shit asså...

... man vet att de va längesedan man bloggade när man inte känner igen sidan, och tror man har knappat in fel adress....

idag tänkte jag berätta om en helt sjuk helg egentligen... å den blev toppen
   fredagen började med att jag ringde och avboka min försteskötare och p,sykolog för att jag sovit dåligt i typ en vecka, och tänkte ta och sova ut...
Louise sms mig vid 11 och frågade om vi skulle luncha tillsammans, hon pluggar på chalmers lindholmen, och jag tänkte "varför inte".
så jag hoppa ur sängen och tog på mig kläder, struntade i frukost så att jag kunde käka mera under lunchen, och sturta till bussen för att möta izza (mitt smeknamn på louise)
Vi bestämde oss för att gå till Frestelsen och käka deras underbara pastasallad.. mmmmm...
Vi hade en oerhört trevlig lunch, glömde av tiden... så jag "tvinga" izza att skolka... (me bad)
... Vi åkte och kidnappade Nettiz för att åka å kolla in deras blivande lägenhet, och prata om deras planer för lägenheten=) himla mysigt=)
Strax därefter åkte vi till liseberg, jim kom och mötte oss där och vi gick och käka på tyrolen...
(fy fan va dyrt de e där.. och särskilt gott kan jag inte påstå att det va...)
därefter blev lite åk på lisebergsbanan, va riktigt nervös (.. haha) men inte lika nervös som jag var när jag vänta på att åka ballder.... men den sista å värsta åkturen var lisebergstornet, där trodde jag på allvar att jag skulle dö (haha har vittnen på det)
 somna gott i sängen när vi kom hem=)

Vakna upp på lördags morgon pigg, men när jag och jim skulle handla inför parmiddagen försvann all min pigghet och jag blev ilsk som ett bi... men min pigghet kom tillbaka när vi kom hem till camilla och fick i mig lite kaffe medan jag kollade på bröllopsbilderna=)
strax därefter gick vi hem till jonas å malin, där männen stog och lagade iordning tacosen. (mmmums)
vi öppnande flaskan med vin, knäppte upp lite öl och gjorde lite drinkar.
vi blev bara mer och mer fulla, det sluta med att jag fick rusa in på toan och spy ett par kaskader för att sedan krypa ner i sängen... men de va det allt värdt=) det var en helt sjukt trevlig kväll med en massa tjöt och skvaller, och det mina vänner är aldrig fel!
på söndagen var det nog bara jag som mådde bra, alla va redigt bakis... hehe hehe
jag körde mig och jim hem för att hämta lite bk till middag/lunch/frukost... och vi kolla på lite film innan vi tidigt kröp till kojs och sössade gött!

detta var kort min underbara helg=) en riktigt mysig sådan!
e så glad nu när jag mår så bra och orkar göra grejer... mi like!
men nu ska jag försöka läsa ut boken jag lonet av emelie, "vänninan" och den e helt sjukt bra... har läst över hundra sidor idag, å har bara dryga 50 sidon kvar!
sössa gött mina vänner!
puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback