igår när ...

igår när vi skulle åka hem till camilla, för att byta hennes ruta, började jim prata om förlovningsringar... om hur mkt de kostar å olika stilar på dem och så...
Jag börja bara asLE! Jag har inte nämn nåt om förlovning lr nåt sånt på jätte länge, så de kom helt oväntat...
dem ringarna som jim har i åtanke kostar runt 16 000...!!
Men de kommer inte bli nån förlovning än på ett tag, för just nu håller vi på å samlar till eroupa resan som vi ska göra... så alla pengar går juh typ dit...
Jag skulle vilja förlova mig, å gärna snart... jag drömmer lite om att han ska fråga när vi är ute å reser nästa sommar, hade vart så coolt...men men vi får la se hur det blir...
blev iaf as glad att han går och funderar på sånt överhuvudtaget!

Ville bara meddela detta.... måste få ur mig det... måste få säga till nån, de liksom bubblande i magen så däringa... som att de va en massa fjärilar som ville ut.... de va coolt!

Nä nu e de dax å koka potatis.. hade tänkt göra riktigt husmankost idag... isterband med dillstuvad potatis
de ni...
kramelikram

Mina kommentarer
Emelie säger:

Luckygirl!! :D

2008-09-10 @ 18:36:58
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback