hej å hopp

lika bra att uppdatera på en gång... ;)

de blev inge skatås idag... klockan bara flög iväg... haha
men jim fick för sig att han skulle byta däck på bilen och lilla jag va på för att få se han jobba.. haha
Så han fick byta däck medan jag satt i solen å löste korsord och kolla så allt gick rätt till =P
(som om jag skulle kunna det... jag vet knappt nada om bilar)

Nu ska jim hoppa in i duschen, fast han går runt med en sil på huvvet istället...
vet inte var han får alla sina idéer från...
han e ganska så seg ibland ;P

sitter faktiskt med en liten öl i handen... å de känns som att de jag har druckit av den stigit rätt upp i huvvet...
hihi... salongsberusad brukar de la kallas? =/

Har haft ett stort dilema på vad jag skulle ha på mig för kläder till ikväll...
Känns som att jag inte har några kläder... fast egentligen har juh mkt kläder... men inget som jag riktigt kände för... =(
hur kan de egentligen bli så? man har mkt kläder men inget man vill ha på sig....

de ska bli kul med lite singstar ikväll =)
får jag öva lite oxå inför den 18:de då jag bjudit hit lite kompisar på en singstar kväll =)
tihihi...
Måste juh absolut kunna slå både stålis och hansen som kommer...
dessa människor umgick jag väldigt mycket med på gymnasiet. riktigt reko killar asså =)
kul att jag fått kontakten med dem igen..=)
stålis träffa jag bara för en vecka sen ungefär... å de va 4 årsen jag så han sist... de kändes lite b.
man kom juh på att man faktiskt har åldras... att man håller på att bli gammal... (gaaad vilken åldersnoja jag har!!!!)


en tveksam bild från i torsdags
kom faktiskt på att jag tror jag skrivit fel på förra inlägget =/
det va faktiskt inte igår vi va å såg räfven, utan de va faktiskt i torsdags!!!
sorry av mig... jag trodde nog de va igår för att jag sov istortsätt bort hela gårdagen...
som vanligt när jag druckit...

nu ska jag dricka upp den ölen jag har å terra lite folk på fb... hihi

plöta pussar på er
och
GLAD PÅSK!!!!!!!!!!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback