skäms...

nu har jag varit asdålig på uppdatera!!!!
usch jag skäms!!
Nu får jag dra mig i kragen! på allvar asså!!

Det är påskafton... ska hem till svägerskans föräldrar och ha påsk mys... ska bli riktigt roligt!
vi ska ta med oss singstaret så du kommer bli as gött... hahaha
De ska få höra min ljuva stämma hela kvällen! mohaha

Det har hänt ganska så mkt sen sist jag uppdatera...
har väl inte mått helt hundra de sista, så jag bestämde mig för att hoppa av barn och ungdomssjukvården.
Detta gjorde jag i måndags och det känns som att jag har gjort rätt beslut.
det känns lite trist att behöva ha gjort detta... lite som ett nederlag... men samtidigt så mådde jag inte bra och jag måste inse mina begränsningar...
Jag gick ju från 0 till 100 på en dag... sedan dog morfar och jag fick ta hand om den osv...
så egentligen e det inte konstigt att jag inte palla hela vägen ut.
I lindrande vården får jag ett VG.. och jag nöjer mig med detta... som vanligt e ja la inte så jätte nöjd, men jag nöjer mig... hade kunnat göra allt betydligt bättre, men inte orkat... å ett VG e juh ändå inte fyskam. =)

Det e fint väder och vi ska ta en promenad i Skatås!
ska bli riktigt nice!=)

Funderar på att ringa min gamla chef på äldreboendet och höra om jag kan får arbetsträna hos dem några dager i veckan 2 timmar...
Det kanske hade vart något att tänka på....
lr vad tror ni?

Igår va vi på nefertiti och kolla på ett band som heter räfven.. de va riktigt kul faktiskt =)
Kanske inget man köper en skiva av och lyssnar på för bara lyssnandets skull... men otroligt bra musik å lyssna på sådär på ett dansställe... va ett riktigt ÖS!
musiken verka vara en blandning av svensk folkmusik och grekisktinspererat och cirkusmusik... haha... har ingen aning om hur detta kommer låta i era öron i och med den beskrivningen... men det va bra, grymt bra!

Här kommer en snutt...

Ungefär så här lät det hela kvällen...

de e ett göteborgsband som tydligen ska vara lite halvkända... de började som gatumusikanter...
Ja ett jävla ös va det och de spela länge...
kommer väl upp bilder snart på facebook om kvällen...

Jag får verkligen skärpa mig med ouppdateringen här!!!
Får väl skylla lite på att min data e knäpp... vi ska väl "trilla" med den så vi lämnar in den... eftersom vi har sådan drulleförsäkring på den...

nä, nu ska jag ta å borsta tänderna och så får de bli skatås

Gud va härligt det är med VÅR!!!!!

Klem å köss på er

Mina kommentarer
Malin säger:

Duktig tjej som uppdaterat! Förstår att du inte har haft tid dock om du kämpat med skolan. Har full förståelse för att du hoppade av den ena kursen. Jag tycker du är superduktig som klarat av en kurs! Du är grym, vännen!



Ses snart! Kram!

2009-04-11 @ 15:26:05
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback