tårar

Jag saknar mamma... och jag saknar min underbara morfar!
Känns så otroligt tomt utan dem.
och på något vis tycker jag faktiskt att det är lite orättvist ibland... ingen av dem är vid liv...

Har haft 2 riktigt stora ångestattaker denna veckan. en i måndags efter jag vart på banken för att få fram pengar till catringenmaten som vi hade på begravningen... fick kämpa som fan för att inte få attaken på spårvagnen, och eftersom jag har bytt väska hade jag inga lugnande att ta... så när jag kom hem föll jag ihop på hallgolvet och kunde inte röra mig på ett bra tag. så där låg jag... i kanske en timma innan jag kunde röra mig så att jag kunde ta lugnande.

och igår fick jag en sådan ångestattack igen... min ända lösning på problemen var att jag dog, tror jim blev lite orolig där en stund igår... fast de va juh bara ångesten som prata...
en annan lösning va att bli alkolis och uteliggare...
sicka idéer man kan få ibland...

ibland känns allt bara hopplöst... hur jag än vänder och vrider på det, hur mkt jag än kämpar för att få ett bra liv, så blir jag ändå straffad på något vis...
det verkar vara min lott i livet.... kanske inte är meningen att jag ska få det bra?!
just nu känns det som att mitt hopp håller på att rinna ut ur timglaset...

Nu känner jag att jag håller på att få en ångestattack till....
fy fan va jobbigt det är...
just nu vill jag bara gå under jorden och bara försvinna för ett tag... kanske sova bort en hel månad lr nåt sånt... och vakna upp från denna mardröm jag lever i just nu...

nu har posten kommit, får la se om jag har fått de grejer jag beställt som jim ska få på sin födelsedag!...
det blir kalas för han på söndag =)
det ska bli kul....
funderar på om jag ska baka en tårta till han... hoppas jag kommer orka det,

jaja... får kolla på film nu, så kanske ångesten försvinner.

bye bye

Mina kommentarer
Emelie säger:

Min älskade vän, jag kommer till dig imorgon med en stor famn du kan krypa in i.

Jag älskar dig syster min <3

Puss o kram

2009-04-22 @ 21:44:17
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback